SMOOTHIE MANIAK ♥

března 29, 2017

Krásný den všem :)

Tenhle nápad na článek, mě napadl zcela náhodou při večerní přípravě mého oblíbeného nápoje na další den. 

Nevím jak Vy, ale já na smoothie nedám dopustit. Tvoří převážnou část mého dne obzvlášt ráno. Nejradši si ho dopřávám ráno ihned po probuzení a sklenici vody a pokud mám zrovna v tu dobu o něco náročnejší den v práci, beru si ho i tam, jako mého věrného společníka, který nikdy nezklame a taky je obrovským přísunem živin, které tělo potřebuje.


Na smoothie miluji jejich rozmanitou barvu, a to. že se dá kombinovat na různě způsobů a může vzniknout tolik skvělých druhů, že je snad nemožné je spočítat. Já jsem milovníkem převážně klasiky co se smoothie týče. Mezi mé favority teda patří jahodové, borůvkové, hroznové, melounové a taky jablko-mandarinkové. Ty si připravuju nejraději a taky nejčastěji. Poměr 1:1 čili voda a ovoce. Dodavají mi po celý den dostatek energie a já můžu bez problému fungovat i při náročnějším dni v práci. 

Nebudu se tajit, že jsem zkoušela ještě další druhy jako bylo zelené špenátové smoothie, které se musím přiznat mi chutná opravdu jen někdy, za to mi opravdu dodá hodně živin, nebo smoothie z rajčat, které tu už bylo a to mi chutná opravdu jen večer a po něm už ani skoro nic jíst nemusím, jak je syté. :D

Navíc je opravdu skvělý pomocník při hubnutí a redukci váhy, jelikož zajistí pocit sytosti na opravdu dlouhou dobu. :)

Pokud jste ještě samotnému smoothie nepřišly na chut, rozhodně Vám mohu doporuřit zkusit ty základní kombinace jak jsem výše zmínila. Jsou jednoduché, rychlé, moc dobré a navíc vám dodají energii po celý den. Rozhodně stojí za vyzkoušení. Věřím, že si je zamilujete tak jako já. ♥


Doufám, že se Vám dnešní článek libíl a někoho z vás jsem jím inspirovala. :) A co vy a smoothie? Jaké jsou vaše nejoblíbenější kombince? Podělte se semnou dolů do komentářů ♥

S láskou, 
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. ja som tak nejak vždy mala radšej ovocie a zeleninu v pevnom stave :) šťavy nejak nemusím, iba občas si ich kúpim v obchodných centrách keď mi trochu vyhladne a chcem niečo zdravé :) asi by sa mi to ale nechcelo pripravovať a radšej si to dám v celku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možnost. :) Co člověk to jiná chut. Děkuji za názor. :)

      Vymazat
  2. Přes zimu si je nedělávám, ale v létě docela často :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě já taky skoro ně, kdežto v létě je dělám snad furt :D

      Vymazat
  3. Smoothie miluju. Dostala jsem na konci srpna k narozeninám smoothie mixér Domo od přítele a nemůžu si jej vynachválit, navíc mají barevné a já mám oblíbenou červenou barvu. :D Je to super a strašně jednoduché, protože mám ten, ke kterému jsou zrovna dvě lahve, jen nacvaknu, rozmixuju, pak dám víčko a už jdu ven, je to strašně rychlé. :)


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si můj člověk :D ♥ To je skvělý dárek. Taky na to mám přesně ten smoothie mixer s víčkem a je nejvíc top ♥ A ta rychlost, taky výhoda. :)

      Vymazat
  4. Ja smoothie taky miluju. Vetsinou si davam jahody s bananem pac to mame doma nejcasteji :D ale pres leto bych rada najela i na nejaky boruvky mandarinky az to trochu zlevni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je boží kombinace ♥ Borůvky vetšinou kupuju u vitnamců tam je maj fakt levnější :D

      Vymazat
  5. Smoothie také miluji, je to skvělá rychlá snídaně, svačinka, která dodá energii. Navíc na léto k bazénu je to fakt pecka! :) Prostě skvělý a přesně jak říkáš, líbí se mi jak se dají míchat nové a nové druhy ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. ♥ Je opravdu skvělé a dá se kombinovat snad se vším. ♥

      Vymazat
  6. Já si dělám většinou ovocné smoothie s brusinkami nebo nějakými semínky. Čistě zeleninové smoothie mi moc nechutná (kromě okurkového).

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥