RECIPE: SLADKÉ POHANKOVÉ KNEDLÍKY ♥

března 01, 2017

Krásný den všem :)


O víkendu, jelikož jsem po delší době měla opravdu čas něco ukuchtit, jsem zkusila tvarohové knedlíky s borůvkami. Je to opravdu jednoduchý recept, který si troufam říct, zvládne úplně každý. Nezaberou moc času a jsou opravdu chutově skvělé. ♥

Věřím, že i vám udělají radost při nejmenším tak jako mě, jelikož pokaždé, když si je dělám si vzpomenu, jak jsme je měli vždy u babičky a ta jejich vůně byla nezapomenutelná. :)

INGREDIENCE :
250 g polotučného tvarohu
 1 vejce
250 g pohankové mouky
špetku soli
60 g rozpušteného másla
cukr - hnědý, či nahradit větším množstvím medu nebo sirupem

POSTUP:
Ze zmíněných ingrediencí vyhněteme robotem či rukama hladké nelepivé těsto, které necháme pár minut odležet. Z těsta uděláme váleček a z něj postupně ukrajujeme menší kousky. Z těch děláme menší placičky a do středu každé vložíme ovoce a zabalíme do kuličky.

Během toho, si dáme vařit vodu dokud nedosáhne bodu varu. Poté do hrnce dáváme jeden knedlík za druhým a necháme je všechny v hrnci cca 8-15 min. 

Můžeme podávat se skořicí, máslem, tvarohem, či tím, co máme rádi. Dobrou chuť. ♥

Věřím, že se Vám dnešní recept líbil a že si na nich pochutnáte stejně jako já. :)

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Vypadají dobře a jednoduše. :) Vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutnají skvěle, určitě vyzkoušej :) a děkuju ♥

      Vymazat
  2. Knedliky super, ale boruvky moc nedavam. Jako mam je rada coz o to ale dycky se jima desne zzamatlam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nahradit jiným ovocem :D Já borůvky naopak právě miluju ♥

      Vymazat
  3. Já sice sladké moc nemusím, ale tvarohový knedlíky miluju, hlavně s jahodami, ty mi chutnají nejvíc. Z pohankové mouky jsem je nedělala, tu doma moc nevedeme, ale chtěla bych zkusit i jiný varianty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě. Na tvarohové knedlíky nedám dopustit. :) Určitě vyzkoušej, jsou moc dobré. ♥

      Vymazat
  4. Och, to je skvělé. Máš tu jeden skvělý recept za druhým! Taky ukládám a musím zkusit, já a přítel sladké milujeme, takže když to jde zdravěji, je to jen plus! :)

    blog Days of Daysy


    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju ti moc, jsem moc ráda, že se líbí. ♥ Jsi vážně zlatá. :) Určitě vyzkoušejte, nezklamou vás. :)

      Vymazat
  5. Jéé to zvládnu raz dva :-) Miluji sladké obědy, ale pak po nich moc kynu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda.. další super recept. Ty musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes od tebe čtu již druhý recept, ve kterém figuruje pohanková mouka. Asi bych to s ní vážně měla zkusit :)

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥