OPĚTOVNÉ SHLEDÁNÍ SE SVÝM DVOJČETEM ♥

února 24, 2017

Tenhle článek bude spíše ze života. Jak jistě mnozí už víte, někdy v minulém roce v létě, jsem se sešla se svým ,,dvojčetem" poprvé v Praze a bylo to opravdu kouzelné setkání. Pokud jste někdo neviděl -> SHLEDÁNÍ S DVOJČETEM ♥

Domluvily jsme se tedy, že se uvidíme během zimy dalšího roku a zajdeme spolu v Praze na trhy a vánoční svařák. Jenže jak tomu už tak bývá, život si to naplánoval vše trochu jinak. Měly jsme se sejít původně v prosinci připadně lednu, jenže jednou nám to překazila nemoc jedné z nás a po druhé zase nečekaná životní událost. Zkusily jsme se tedy domluvit znovu a pevně jsme věřily, že už nám to opravdu vyjde. Datum našeho setkání jsme si dohodly na 19.2 2017. Když nastal den D, skoro nic jsme nestíhaly, tedy hlavně já před cestou ráno. Jelikož na ten den připadla právě neděle, už jsem měla skoro problém i vylézt vůbec z postele. :D Nakonec jsem se z ní ale vykopala a šla se připravit na skvělý den, který jsme dlouho očekávaly. :) 

Do Prahy jsem tedy dorazila někdy před 10 hodinou ranní, jenže tam zrovna natáčeli nějaký film, takže jsem boužel nemohla jet tramvají jak jsem byla zvyklá, ale musela jsem jít ten kus pěšky. :D Když jsem tedy dorazila bylo tak půl 11 a už v dálce jsem viděla svoje ,,dvojče,, Aju. :) Vůbec se nezměnila, jen vlasy měla o poznání kratší a takový naprosto boží šál, sama mu říkala bryndák, což mi přišlo jako celkem vtipné přirovnání. :D Když jsme se tedy uviděly, následovalo dlouhé objetí a vyrazily jsme směr centrum Praha. :) 

Jelikož už bylo po 11 řekly jsme si, že zajdeme zhřešit do KFC na oběd, tam jsme si daly kuřecí stripsy s hranolkami a vůbec jsme toho nelitovaly. Jinak v nestřežený okamžik jsem udělala momentku s tou moji kočkou zrovna v KFC, tak snad se na mě nebude zlobit. :D Potom, co jsme se najedly, šly jsme na nákupy. A to vám povím, to bylo něco. :D Prolezly jsme snad všechny známé obchody i neznámé obchůdky, vlezly jsme i do všemi známého Paládka a tam jsme si zkoušely snad milion věcí na sebe. :D Nejvíc nás tam uchvátila černá kožená bunda a takové originálně střižené černé tílko, ale nakonec jsme odolaly. :D

Po nějaké chvíli, jsme se rozhodly vyrazit směr místní park, kde jsme zkusily udělat pár fotek, jenže se nám focení nedařilo podle našich představ, jelikož za námi po nějaké chvilce začal chodit nějaký místní podivin :O Hrozně jsme se ho lekly, a když za náma chodil už nějakou tu dobu, bylo nám to i nepřijemné. Otočily jsme se tedy na něj po chvíli a zeptaly se ho, zda-li něco nepotřebuje, on řekl že ne a pak nás nechal už být. Ale i tak, jsme z něj měly divný pocit.

Jakmile jsme se ho zbavily, zašly jsme do místního koktejl baru, kde jsme si daly tenhle naprosto dokonalý nápoj na osvěžení a měly jsme se stále o čem bavit. To ani nemluvím o tom, jak jsme se spolu nasmály a bylo to opravdu moc fajn, trávit čas se svojí spřízněnou duší aneb dvojčetem. ♥

Během toho jsme šly nafotit nějaké fotky, aby jsme měly taky nějaké na 
památku, a musím říct, že se opravdu povedly. Hlavně teda Aja je skvělá fotografka.

Ano, záchodovka nesměla přeci taky chybět.:D A jelikož den opravdu rychle utekl, přiblížila se boužel i 6 hodina večer, kdy jsme se měly pomalu ale jistě rozloučit, daly jsme si tedy naposled horkou čokoládu v cukrárně. Ta byla opravdu skvělá a chutnala naprosto božsky. ♥


Poté jsem šla Andy vyprovodit na autobus domů a při loučení jsme si slíbily, že se zase brzy uvidíme. :) Byl to neskutečně nádherný den, který jsme si obě opravdu užily. Děkuju ti moc za krásný den a fotky. Těším se, až se opět brzy setkáme. ♥

S láskou, 
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. krásny článok, naviac sa mi páčia fotky tá posledná je super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu moc :) ♥ Taky se mi zrovna tahle fotka líbi snad nejvíc. :) ♥

      Vymazat
  2. Ta posledni fotka je jak do casaku fakt povedena. Jinak takovyhle srazy s bozima lidma jsou nejlepsi :) Jen skoda ze je dycky tak malo casu a jeste to rychle utika co :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju mockrát :) Přesně tak ♥ No právě, to mě taky vždy štve. :/

      Vymazat
  3. Naprosto krásný článek z naprosto krásného dne ❤ Byla to super strávená neděle, i když se mi původně také moc nechtělo, přece jen je to víkend 😃 Ale nakonec jsem ráda, že jsme se opět viděly 😍 Jen je škoda že to fakt uteklo strašně rychle a že jsme nestihly ten Karlův most (opět 😃). Tak snad ho stihneme do třetice příště 😏😃 Jinak za tu fotku z KFC se nezlobim, vypadám tam celkem dobře 😏😍 A jako ten podivín v tom parku, no hrůza jako 😂😂 ale tak aspoň máme zas nějakou jinou vzpomínku teď už na zasmání 😃
    Strašně moc Ti děkuju za tu kouzelnou neděli a těším se na další shledání kočko moje 😘❤ A ty fotky jsou nejvíc B O Ž Í ❤ nemám slov prostě! Jsem ráda, že jsem tě poznala, mám tě ráda dvojče 😘❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zlato :* ♥Byla to fakt skvělá neděle :) To i já, jelikož to bylo fakt super ♥ Stihneme další setkání :D No ještě aby jo :D No to mi povídej, ještě ted mám z něj husinu :O :D To já děkuju tobě za to, že jsi tak super člověk a za celý den ♥ Taky tě mám ráda kočko :* ♥♥♥

      Vymazat
  4. To je milý,četla jsem předchozí článek kvůli souvislosti, jojo, i přes net se dá najít podobně super partačka :) Super fotky, jídlo, atmoška :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že si se začetla i do minulého článku. :) Přesně tak, je to super :) Děkuju, a atmoška byla fakt super ♥

      Vymazat
  5. Pěkný článek :3 Jde vidět, že sis to zase parádně s Andy užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ To ano, těším se, až se opět setkáme. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥