RECIPE: FIT BRAMBOROVÉ PLACKY ♥

února 08, 2017

Krásný den všem :)

Tenhle recept jednoduše miluji a chtěla jsem se o něj s Vámi podělit :) Je opravdu jednoduchý a hlavně poměrně rychlý ♥

 
INGREDIENCE:
500 g brambor
30 g másla
1 lžička soli
1 vejce
100 g hrubá mouka - pohanková, celozrnná či jiná.

POSTUP:  
Brambory opláchneme a uvaříme. Necháme je vychladnout. Poté je natrouháme, posype moukou, osolíme a zaděláváme spolu s vejcem a s již rozehřátým máslem. Ze vzniklé hmoty vypracujeme tužší těsto na bramborové placky.

Když těsto vypracujeme, vyválíme ho do na menších placek. (ručně stačí, vykrajovátka nejsou potřeba). Jakmile máme placky připravené dáme je do trouby na vymaštěném plechu. Pečeme do té doby dokud nebudou placky dozlatova. Já je pekla cca 25 min na 180 stupňů, ale každá trouba je jiná. :) V průběhu pečení si je raději hlídejte. :)

Po uplynutí doby pečení, můžeme podávat. Já je mám radši samotné, ale můžete je namazat jak špenátem, nebo je dát jako přílohu k masu či zelenině. To je taky velká dobrota ♥





Věřím, že se Vám dnešní recept líbil a máte se fajn :) Jak to máte vy? Taky zbožnujete tyhle placky? Já se po nich můžu utlouct.

S láskou,
 Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Bramborové placky mám hrozně ráda s nějakou masovou směsí a sýrem! Jinak jsem fanda spíše bramboráků. Každopádně.. vždycky je smažím, i když bez či s minimem oleje, ještě mě nenapadlo je dát do trouby (a to bramboráky už jsem v troubě dělala..), to je super, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti ukázala i něco nového. :) Já naopak vyzkouším placky se sýrem a tou nějakou masovou směsí. Moc děkuju za tip. ♥

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře! :) Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc. Určitě vyzkoušej, je to fakt dobrota. :)

      Vymazat
  3. To znam to znam! Bramborovy placky jsou jidlo myho mladi. Delali jsme to vzdycky kdyz nam zbyla kase tak potom z ni a mnamkaaaa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mého právě taky :D Je to obrovská mnamka, to más pravdu :) Opravdu jejich chuť je nenahraditelná a vždy mi připomenout pobyt u babičky, když mi je s láskou dělávala. ♥ :)

      Vymazat
  4. Pri názve článku som uvažoval hneď o tom ako môže byť vyprážané fit :-D potom som uvidel "do trouby" a všetky problémy boli vyriešené. Zaujímavý spôsob prípravy. My doma napr. zemiaky vopred nevaríme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥