RECIPE: KOLÁČ CAPRESE ♥

února 15, 2017

Krásný den všem :)

Jelikož se mi zdálo, že poslední dobou nějak to pečení zanedbávám, napadlo mě, zkusit upéct naopak něco slaného, aby to chutnalo přibližně stejně jako pizza. Napadlo mě tedy zkombinovat všemi oblíbenou pizzu a koláč, vznikl z toho koláč caprese, který je ve spousta zemích opravdu oblíbený. :)


Nezabral mi ani tolik času, opravdu mě mile překvapil. A jelikož ,když mi něco chutná, to bych přece nebyla já, abych se o to s vámi nepodělila, tak tady je recept na tuhle dobrotu. :) 

INGREDIENCE:
150 g hladké mouky (pohankové, špaldové či jiné)
75 g másla
1/2 lžičky soli
3 lžíce vody
3 rajčata
plátky sýra
bazalka

POSTUP:
Nejdříve si smícháme mouku, máslo a sůl do drobenky a přidáme vodu. Poté zpracované těsto dáme do ledničky na hodinu ztuhnout. Po uplynutí doby trvání si těsto rozválíme na pomoučněném vále a vytvarujeme z něj válečkem zhruba čtverec, ten opatrně zvedneme a poklademe ho na pekáč vymazaný již předem trochou másla.

Dáme péct do trouby na 175 stupňů na zhruba 18 minut. Během pečení si připravíme rajčata a nakrájíme je na tenší plátky stejně tak i sýr. :) Poté pekáč na chvilku z trouby vyndáme, poklademe na něj postupně jak rajčata tak i sýr a dáme zapéct do trouby na dalších 20-25 minut. :) 

Po uplynutí doby pečení, necháme vychladnout, navrch posypeme bazelkou a solí a můžeme podávat. Dobrou chuť. ♥

Věřím že Vám dnešní recept udělal radost tak jako mě a máte se fajn. :)  

S láskou, 
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. tak toto vyzerá ako skvelá náhrada klasickej pizze :) mňam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná to velmi podobně to ano :) Rozhodně nezklame ♥

      Vymazat
  2. To vypadá dokonale!! Ukládám a někdy to vyzkouším. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc ♥ Chutná to skvěle, určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  3. No mňam, vypadá to skvěle a ještě je to zdravé, super!! Recept ukládám a určitě musím zkusit! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb všechno v jednom :D Určitě vyzkoušej, nebudeš zklamaná :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Rozhodně vyzkoušej, chutná skvěle :) ♥ Děkujuu moc :) ♥

      Vymazat
  5. No to je skvělé, další nový recept, co chci zkusit, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda zkouším nové recepty. Tohle tě opravdu mile překvapí, chutná to fakt dokonale ♥ A nemáž zač, to já děkuju za milý komentář. :)

      Vymazat
  6. Jsem myslela ze začátku, že to je pizza :D Ale vypadá to báječně <3 Škoda, že nejde i přes ten počítač to ochutnat :D :(

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, vypadá skvěle!! Tyhle věci miluju :) Rajčat mám plno, bazalku taky, sýr by se možná našel a mouka taky bude. Asi to co nejdřív vyzkouším. Díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥