RECIPE: LOSOS V HLAVNÍ ROLI ♥

února 05, 2017

Krásný den všem :)

Jelikož, já patřím mezi velké milovníky ryb a hlavně tedy především lososa, připravila jsem si  především pro ty z Vás, kteří nějak nevědí, jak si takového lososa, co nejjednodušeji připravit, takový jednodušší recept jeho přípravu, případně co k němu. A protože v Lidlu mají teď na něj opravdu velké slevy, mohla jsem pro Vás napsat tenhle recept co nejdřív. ♥ Tak se do toho dáme co říkáte :)



Lososa můžete připravit na mnoho způsobů, ale já si vždy pro něj vyberu ten nejjednodušší, jelikož tak mi chutná nejvíce :) 

INGREDIENCE:
plátky lososa
bylinková sůl podle chuti
citron
olej
bylinkové koření 
brambory

POSTUP:
Samotného lososa si omyjeme a zbavíme ho kůže pokud nějakou má. Poté si připravíme menší misku s olejem, vymačkaným citronem, špetkou soli a trochou bylinkového koření. Lososa do něj na chvilku položíme cca na 5 minut, aby se vsákl. Když doba působení uplyne, dáme ho péct do rozpálené trouby na plechu  s pečícím papírem na cca 200 stupňů na zhruba 25 min. Začne spíše oranžovět, až bude hotový, v průběhu pečení si ho radši hlídejte.

Na plechu si k němu dáme péct i nakrájené a oloupané brambory na stejně stupňů a máme hned přílohu ♥ Oboje pečeme zhruba půl hodiny.
Po uplynutí doby pečení, posolíme lososa navíc bylinkovou solí. A máme hotovo.

Samozřejmě můžeme podávat jak s pečenými bramborami tak i se samotným salátem, či tím co Vám prostě chutná :)


Věřím, že se Vám dnešní recept líbíl a udělal Vám radost :) A co vy jak to máte s lososem, jste jeho milovníky tak jako já? Podělte se se mnou dolů o komentářů ♥

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Já sice nejsem milovník ryb, ale občas si je dám. A tenhle losos vypadá dobře, hlavně s bramborama! Musí to bylt mňamka, recept si ukládám a někdy vyzkouším! Díky za tip na oběd! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) Mňamka to opravdu je ♥ a nemáš zač :)

      Vymazat
  2. Tak takovou hlavní roli bych si taky nechala líbit ❤ Vypadá luxusně, i když lososa přiznávám moc nemusím, tak od tebe bych si ho klidně dala 😍❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ne :D ♥ Děkujuu moc, chutnal ještě líp ♥ určo ti ho někdy udělám :D :*

      Vymazat
  3. Vypadá to velmi chutně. Lososa jsem si za poslední měsíce strašně moc zamilovala a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář a názor :) ♥ Jsme dvě, kdo na něho nedají dopustit. :)

      Vymazat
  4. Já mám nejraději lososa se špenátovou omáčkou a navrch ještě parmezán :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ryby celkove a lososa predevsim fakt muzu. na vanoce ho mame uz par let misto kapra. a ty slevy v lidlu jsme pred par dny zrovna vyuzili :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, to mě ani nenapadlo ho dávát na Vánoce, asi je menší pravděpodobnost u něj zadušení kostí co. :D Asi taky vyzkousíme další Vánoce. :)

      Vymazat
  6. Miluju lososa. Mňam, mňam. :) a dělám a pečenými bramborami a s pečenou mrkví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti za názor ♥ S pečenou mrkví jsem ho ještě nezkoušela, děkuji za tip. :)

      Vymazat
  7. Já ryby teda nejím, ale tohle vypadá božsky!
    Docílila si toho, že se mi při pohledu na rybu sbíhají sliny... gratuluji! 😆😆 Jsi první, komu se to podařilo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥