RECIPE: LAHODNÝ CHIA PUDING S BORŮVKAMI ♥

února 22, 2017

Krásný den všem :)

Dnes Vám přináším moji momentálně snad nejoblíbenější svačinu či snídani. ♥ Tou je chia puding. Věřím, že mnozí o něm už slyšeli. Připravila jsem si pro váš lehčí a nejjednoduší variantu tohoto menšího zázraku. :D Takže pokud sobě. nebo někomu blízkému chcete udělat radost hned po ránu, tohle je ta správná volba ♥
INGREDIENCE:
menší sklenici mléka
1-2 lžíce chia semínek
hrst nastrouhaneho kokosu dle vaši chuti
ovoce

POSTUP:
Všechny výše zmíněné ingredience promícháme dohromady a necháme odležet nejlépe přes noc. Ráno z nich máme puding, do kterého si můžeme přidat navrch třeba borůvky jak jsem udělala ja, nebo i jiné ovoce. Dobrou chut. 

Věřím, že se Vám dnešní recept líbíl a budu ráda, když se semnou podělíte taky do komentáře, zda už tenle menší zázrak znáte, či jste o něm slyšeli zatím poprvé? :)

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

23 comments

  1. Ach jo, všem to vždycky tak krásně ztuhne do té pudinkové podoby... jenom mě z toho zůstane mléko s plavajícími semínky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jedině zkusit více semínek a méně mléka. Taky se mi to driv stávalo, když jsem měla více mléka než semínek, ale ted už vubec. :)

      Vymazat
  2. Tak to vypadá luxusně...Taky někdy zkusím 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej,nejen že dobře chutnají, taky člověka zasytí na dlouhou dobu. :) Děkuju Ti moc ♥

      Vymazat
  3. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju ti moc :) To vždycky člověka potěší ♥ Jsi zlatá. Moc si toho vážím ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. No to věřím, ja když na něj ted koukám a nemém ho v lednici už, přemýšlím, že si ho zas udělám. :D

      Vymazat
  5. Borůvka a Chia, obě miluji!! :-) Musím zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, to je prostě vražedná kombinace :D Dokonalost prostě ♥

      Vymazat
  6. Mnam! Po tomhle se můžu rovnou užrat :D :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně něco podobného vyrábím také. Je to výborný :)
    www.gingernika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy souhlasim. :) Není nad tuhle dobrotu :) Je opravdu rychlá a neskutečně dobrá. ♥

      Vymazat
  8. Chia puding mám moc ráda, hlavně s ovocem, jedno s jakým :) Ráda si ho dávám na snídani ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. :) Je fakt moc dobrý ♥ Děkuju za komentář a názor :)

      Vymazat
  9. Chia semínka mám ráda, ale nesmí jich být moc! Pudingu jsem nějak nepřišla na chuť, ty semínka mi tam hodně vadí a spíš to ve mě vzbuzuje dojem, že jím nějaký sliz. :D A to jsem tomu dala asi 3 šance, ale bohužel u mě moc ne. Vypadá to ale moc krásně. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému sedne něco jiného. :D :) Děkuju ti moc :) ♥ Jsi moc milá. :)

      Vymazat
  10. tyjo ja s chia nejak bojuju. snazila jsem se to jist uz na milion zpusobu ale porad mi to nesedi. a nejhorsina tom je, ze toho mam doma asi pet kilo, kupovala jsem tehdy nejvetsi baleni, ze je to zdravy a budu to jist porad :-D no pouceni pro priste :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥