OSLAVA 22. NAROZENIN ♥

ledna 30, 2017

Krásný den všem :)

Rozhodla jsem se, přidat tento článek již teď v pondělí a to proto, že mám zrovna dneska narozeniny! :D Jelikož mi narozeniny připadly tento rok na pondělní den čili pracovní, rozhodli jsme se to s našima a blízkými oslavit už o víkendu. Vydařilo se a já byla opravdu moc spokojená, nešlo ani tak o dárky, ale o to, že jsme byli jako rodina opět spolu.

První den oslavy tedy připadl na sobotu. Tento den začal jako každý jiný, jen odpoledne přijel strejda i dědou mi oba popřát. Dostala jsem od nich bombonieru dovezenou až ze Švýcarska a musím říct, že chutnala opravdu báječně. Byli u nás celé odpoledne, a během toho, jsme si stihli skvěle popovídat a sníst ten nejlepší dortík, co mi mamka nechala zařídit v místní cukrárně. Opravdu mě tím překvapila, jelikož jsem až takovou krásu nečekala. ♥ A on nejen, že skvěle vypadal, on i báječně chutnal, až mě to samotnou překvapilo. 


Takže jsem si řekla, že víkend bude především hřešící a od tohohle pondělí začnu opět jíst v normálu. Říkám si, že není na škodu, někdy si dopřát obzvlášť o narozeninách, které jsou jednou za rok. :) Návštěvu jsme si tedy skvěle užili i přípitek byl. :D A když přišel čas odchodu šli jsme oba vyprovodit až na autobus, kde jsme se rozloučili.



Další den, my popřáli i naši. Ty mi naopak dali samé krásné a potřebné věci. Dostala jsem od nich i jedny modré nádherné letní šaty v antickém stylu a bleděmodrou košili na léto k tomu všemu zase spoustu dobrot, takže mám na hřešící dny zásob plno. :D 

Po obědě k nám přišla moje blízká kamarádka Klára, se kterou se známe opravdu dlouho, už od základky a pořád si báječně rozumíme. :) Opět jsme si daly tentokrát už poslední kousky dortíku a já se ji rozhodla ukázat svoje album z fotek, co si už dlouho tvořím. Byla z něj vážně nadšená, jelikož tam dávám i prvky koláží a jí to opravdu uchvátilo. A to bych nebyla já, aby jsme taky nepořídily nějakou tu fotku na památku, takže ta taky nesměla chybět spolu s přípitkem. :D

Po celou dobu, co u nás byla, jsme se skvěle bavily a jelikož jsme se dlouho neviděly měly jsme si co říct snad pořád. :D Po nějaké době, nás napadlo si pustit nějaký film, jenže jsme nemohly přijít na žádný, co by se nám oboum v danou chvíli líbil. Brouzdala jsem tedy ve svém archívu filmu, kde jsem našla opravdovou klasiku a to, deník Bridget Johnosové. To nám prostě nesmělo ujít. :D I když jsme tenhle film viděly několikrát, pustily jsme ho znovu. :D A opět nezklamal, právě naopak, pobavily a nasmály jsme se u něj opravdu hodně. Když film skončil, už byla tma, šly jsme se ještě na chvilku projít do města a pak jsme se rozloučily a slíbily si, že to zase brzy někdy zopakujeme. 

I když mám narozeniny teprve dneska, jsem ráda, že jsem to mohla oslavit se svými nejbližšími o trochu dříve, jelikož to byly opravdu nezapomenutelné narozeniny na které budu dlouho vzpomínat. ♥

S láskou,
 Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Ten dortík vypadá naprosto skvěle! Hned bych si dala! :) A všechno nejlepší k narozeninám přeji! :)

    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám! Hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky a úspěchy s blogem :) Je skvělý, že jsi to takhle parádně oslavila :) A dortík vypadá opravdu nádherně! Začínám možná i slintat :D

    OdpovědětVymazat
  3. I já se přidávám a přeji všechno nejlepší k narozenínám :) dort vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ Dort chutnal skvěle :D určitě se mrknu k tobě :)

      Vymazat
  5. Ten dort ♥ A máš moc krásně udělaný vlásky! A opožděně všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dortík je skvělej! :) ♥
    Opožděně všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥