RECIPE: ZDRAVÉ ČOKOLÁDOVÉ PALAČINKY (Healthy chocolate pancakes) ♥

ledna 11, 2017

Krásný den všem :)


A máme tu další týden a s ním přicházím s něčím sladším, ale naopak i zdravým. :) K snídani snídám většinou to samé, tak jsem chtěla udělat změnu a  jelikož jsem měla po dlouhé době ráno čas, začala jsem svůj den opravdu chutově skvělými palačinkami z čokolády. Jsou vážně jednoduché a zvládne je opravdu každý. :) 


INGREDIENCE:
2 lžíce holandského kakaa
15 g strouhaného kokosu
80 g pohankové mouky
2 vejce
150 ml mléka nejlépe Alpro

POSTUP:
V misce si smícháme všechny výše uvedené ingredience a pečlivě prošleháme, dokud nám nevznikne hustější těsto. Vzniklé těsto naléváme na rozpálenou pánev a pečeme z každé strany cca 3 minuty, dokud se na palačinkách nezačnou tvořit bublinky. Finální palačinky můžeme dozdobit javorovým sirupem, lesním ovocem či třeba kokosem. Dobrou chuť! ♥

S láskou,
 Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 comments

  1. Hmmm že bych je zkusila zveganizovat? Udělalas mi chuť, to se nedělá 😩! Kor když dřepím ve škole!

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusit to můžeš :D Jéé až takhle jo :O :D Tak si je taky upeč, až přijdeš dom a máš po chutích. :D

      Vymazat
  2. Teda, to vypadá dobře! Většinou palačinky kakaem jen sypu, dát ho dovnitř s kokosem.. To se musí vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ Rozhodně vyzkoušej, určitě nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  3. Zrovna včera anebo předevčírem jsme s mamkou mluvily o palačinkách a že by to chtělo změnu. Ona si je pak nějak dělala s kokosem, ale mě víc láká tahle možnost :D Vypadá to moc dobře c:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ Určitě zkus, chutnají fakt skvěle a jsou opravdu rychlé. :)

      Vymazat
  4. Mám ráda ty tvoje recepty :) některý den vyzkouším k snídani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší :) ♥ Určitě vyzkoušej, chutnají skvěle. :)

      Vymazat
  5. Palačinky miluji, ale vážně se mi ráno, když spěchám do školy, nechtějí dělat. Ale po zkouškovém si je k snídani určitě dopřeji :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je většinou předpřipravím den předem, jinak když se poštěstí tak ani ráno mi nedělá problém jejich příprava. :) Určitě vyzkoušej, jsou moc dobré. ♥

      Vymazat
  6. Mňam! Já jsem spíš na lívance, v palačinkách ještě nejsem tak zběhlá, ale možná je začnu dělat taky :D Díky za tip! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. :) ♥ Určitě je zkus, tyhle jsou vážně skvělé. :)

      Vymazat
  7. mňam :) tak dlho už sa chystám na palacinky a nie a nie sa k tomu dokopať :) hneď by som si dala :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tyhle jsou opravdu rychlé a stojí za to ♥ :) určo se mrknu :)

      Vymazat
  8. Ahoj Markétko! :) Jakožto mého pravidelného čtenáře mám povinnost Ti oznámit, že můj blog přesídlil na jinou adresu! :) Více informací zjistíš na blogu původním - www.coffeewithdominique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuju za info určitě se k tobě mrknu. :)

      Vymazat
  9. Mňam! Vypadá to pěkně :3 Určitě to někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ Určitě vyzkoušej, jsou moc dobré. :)

      Vymazat
  10. Mnamkaaa! Tvuj blog me zabiji. Takovy yumyum recepty :/ A mas skvelej aranz. Jak do casaku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ To aranžování na tom jídle nejvíc miluju, hrozně mě to baví :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥