RECIPE: TROCHU TOHO MEXIKA v KUCHYNI- ZDRAVÁ TORTILLA ♥

ledna 18, 2017

Ahoj všichni :)

Asi nebudu jediná, když vám řeknu, že po téhle dobrotě se fakt můžu utlouct. Jen mi opravdu přijde předražená v obchodě za cenu kolem 60 kč a ještě se spoustou nezdravé mouky. Řekla jsem si tedy, proč si ji nevytvořit sama doma a k tomu ještě ve zdravější variantě. To by bylo super, co říkáte? :) 

Začala jsem ji tedy všemožně zkoušet a po pár pokusech se mi konečně podařila, tak jak bych si přála. Je krásně křupavá a řekla bych, že i mnohem lepší, než ta kupovaná. :) A teď se s vámi podělím o recept, aby jste o tuhle dobrotu taky nepřišli. :) 


INGREDIENCE:
350 g pohankové, či jiné zdravější mouky 
150 ml vody
30 ml oleje (kokosového)
7  g soli

POSTUP:
Všechny ingredience vypracujeme v tužší těsto a necháme 30 minut odpočinout pod utěrkou. Po uplynutí doby, si těsto rozdělíme na několik dílů. Každý z dílů ještě jednou propracujeme a pomoučníme.
Z těsta vyválíme placku přibližně cca 2 mm tenkou. V dalším kroku rozpálíme nepřilnavou pánev a vytvořenou placku pečeme zhruba 30 sekund z každé strany. Nebojte poznáte, až bude hotová, začnou se na ni tvořit hnědé fleky viz na obrázku. 
Hotové tortilly, aby nám neztvrdly dáme do igelitového sáčku a můžeme podávat. Podáváme jak s kuřecími kousky se zeleninou, sýrem či šunkou. ♥

Věřím, že se Vám dnešní recept líbil. A co vy máte radši kupované tortilly, nebo si je taky radši děláte z pohodlí domova? :) ♥

S láskou, 
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Já bych se toho mohla ujíst :D vždy tam na cpu co máme zrovna v lednici :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tloušťka má být asi spíš 2mm než cm, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo tam být 2 mm, děkuju za upozornění. :) Prostě vyválet, na co nejvíc tenké placky. :)

      Vymazat
  3. Dala bych si, takže to časem určitě vyzkouším :D S kupovanými plackami mi to fakt nevyšlo a moc mi nechutnaly, takže tohle bude rozhodně mnohem lepší varianta :D Vypadá to fakt dobře, mám z toho zas hlad :c xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ♥ Určitě vyzkoušej, mile překvapí. :D A rozhodně chutnají lépe, než ty kupované. :)

      Vymazat
  4. Ty tvoje recepty mě vážně baví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikovná! Vypadá to suprově! Já si kupuji celozrnné tortilly v Lidlu a jsou taky super..ale neni nad domácí samozřejmě

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Tortilu jsem měla ani nepamatuju :D Hned bych si jí dala :P Super recept. Už se těším až jednou budu podle tvých receptů vařit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥