ZAKONČENÍ ROKU 2016 JAK MÁ BÝT ♥

ledna 01, 2017

Krásný 1. den v Novém roce všem :)

Doufám, že jste konec roku 2016 oslavily ve velké parádě. :) V tomhle článku bych Vám především chtěla shrnout, jaké byly Vánoce u mě a naopak, jak jsme zakončili krásný konec roku my.


Vánoce u nás byly spíše než materiální, o tom, že jsme byla celá rodina spolu, což si myslím je nejduležitější. Kromě neustálého přejídání se vánočním cukrovím, taky nějaké dárky byly, co si budeme povídat. Největší radost jsem měla z fotoaparátu značky Olympus, který jsem si přála opravdu dlouho. Fotí naprosto nádherně, nemůžu si ho vynachválit. 

Další překvápko, co mě pod stromečkem čekalo byl nový telefon, který jsem si  do poslední chvíle myslela, že ani nebude třeba, jenže mě vypekl můj starý telefon a už to bylo. :D Tyhle dva dárky jsem si naježila sama tedy. :D A pak od našich jsem dostala kosmetiku, parfém, hromadu oblečení, knížku, na kterou se opravdu těším a nakonec nějaké ty penízky od dědů, což se myslím vždy hodí. :D  

Naopak já našim dala dárky, co jim taky udělaly velkou radost. Mamce takovou nádhernou velkou bílou svíčku, namletou kávu v takovém pěkném dárkovém balení a skořicové hořické trubičky. Taťka odemně dostal jednu knížku. co si dlouho přál a jelikož vím že miluje Star Wars, co jiného mu dát než knížku, po které dlouho v obchodě pokukoval. A brácha dostal, jelikož je velkým milovníkem popcornu, takovou edici popcornu a pár dvd s jeho oblíbenými záporáky z filmů. :D

Pak u nás následovala jen samá pohádka, procházky a celkově rodinná pohoda. Ovšem Grinche jsem jako každý rok nepropásla a i když jsem ještě dva dny před Štědrým dnem přišla z práce kolem 7 hod. večer musela jsem ho zpětně zkouknout. :D 

Silvestr se ovšem neobešel bez všudypřítomného jídla. To jsme začali s mamkou již ráno postupně připravovat.
Já jakožto zastánce alespoň nějakého zdravějšího menu na stole u nás :D, upekla jsem slané šnečky z cereálního listového těsta a všem moc chutnaly. Po nich zas následovaly pohádky a procházka, pak k nám přišla návštěva a oslavily jsme konec roku se vším všudy jak se patří. 
Ale nebudu lhát, už se těším, až od dneška najedu zase na normální režim stravy. :D

 



Jak jste si svátky užily a oslavily Nový rok vy? Případně daly jste si nějaké předsevzetí do Nového roku? :) Podělte se semnou dolů do komentářů. 

*******
Do tohohle roku 2017 Vám přeji pevné zdraví, štestí a lásku a ať se tu v dalším roce znovu shledáme. :) 

Mám Vás ráda,
Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Nejen ten foťák, ale i šneci vypadají parádně! :D Já chci být v roce 2017 hlavně spokojená sama se sebou, tak uvidím, jak se mi to podaří. Hodně úspěchů do nového roku! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Taky si u nás na nich celá rodina pochutnala. :D To je snad to nejhlavnější, aby člověk byl sám se sebou spokojený. Budu držet palce, at ti vše co si přeješ vyjde. :) Děkuju ♥

      Vymazat
  2. Foťák vyzerá úžasne, ja som si vianoce tiež nadmieru užila, pretože sme boli všetci spolu a nič iné nám nechýbalo ;) krásny článok, prajem ti do nového roku všetko dobré!

    Srdečne ťa a tvoje čitateľky pozývam na giveaway na mojom blogu♥

    OdpovědětVymazat
  3. Waau ten foťák je luxusní a navíc luxusní fotky z něj máš ♥ nejlepší je na Vánocích i Silvestru že je rodina spolu ale taky to jídlo, co si budem nalhávat :D šnečci vypadají nejvíc mňamózně a už bych je mohla taky zkusit :) :D
    Všechno nejlepší do nového roku a ať se Ti daří zlato!! :* ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥