RECIPE: VOSÍ HNÍZDA TROCHU JINAK ♥

prosince 22, 2016

Jak jsem Vám slíbila, tady je recept na tyhle neskutečně dobré vosí hnízda. Hodně z vás má jistě na tento druh vánočního cukroví svůj osvědčený recept, tak jako naše rodina. Napadlo mě tedy, maličko recept poupravit, aby hnízda chutnala stále skvěle, neztratila své kouzlo a kdyby byla o poznání zdravější, určitě by to nebylo na škodu. :) Přišla jsem tedy s těmito opravdu rychlými, ale naopak strašně dobrými vosími hnízdy, jelikož je vážně zbožňuji. ♥


INGREDIENCE:
1 lžička holandského kakaa
160 g piškot namleté
cukr moučka 40 g
100 ml rumu
2 PL alpro mléka
50 g másla

náplň:
1 ks žloutek
100 ml rumu
50 g másla
50 g medu nebo třtinového cukru

POSTUP:
Smícháme všechny ingredience dohromady za pomocí mixéru dokud nám nevznikne tvárné těsto. To dáme následně do lednice do druhého dne uležet.
Druhý den si připravíme náplň. Žloutky vyšleháme s cukrem (medem) a rumem. Poté přidáme i povolené máslo. Vznikne nám tak hustější krém. Dále vysypeme formičky na vosí hnízda moučkovým cukrem.

Do formičky vložíme kuličku z těsta a vmáčkneme. Druhým koncem užší vařečky, uděláme dulek a do něj přidáme trochu krému. Hnízdo nakonec uzavřeme piškotem. Zmáčkneme co nejvíce a hnízdo  z formičky opatrně vyndáme na tác. Hotová hnízda skladujeme v lednici nebo na bálkoně :)




Věřím, že jsem Vám dnešní receptem udělala radost a pokud ještě vosí hnízda nemáte, určitě vyzkoušejte tyhle, jelikož chutnají fakt skvěle. :)

S láskou Maky ♥



  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. ďakujem za komentár na mojom blogu :) ja už ťa sledujem dlhšie :)
    takéto osie hniezda robí aj moja mamina :) a keď som ich prvýkrát videla, tak ma to úplne dostalo, ten tvar :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super :) Nedám na ně dopustit ani jeden rok, jelikož jsou fakt skvělá. :) Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  2. Vosí hnízda jsou jednoznačně tím nejlepším cukrovím všech dob :D Asi kvůli tobě vylezu z postele a pro pár si dojdu, úplně jsi mi na ně udělala chuť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mluvíš mi z duše. :D Taky na ně nedám dopustit. :D

      Vymazat
  3. mňam vyzerajú úžasne, ši šikulka ♥ srdečne ťa pozývam na Giveaway na mojom blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Můj přítel se po vosích hnízdech může utlouct, ale mě to tak strašně nebaví! :D Tvá vypadají moc krásně i chutně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to makačka je vytvořit, ale pak to stojí za to :D :) jéé, děkuju ti moc :) ♥

      Vymazat
  5. Teda, vypadá to uplně skvěle! Dělás mi chutě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥