CO SE CHYSTÁ ♥

prosince 18, 2016

Krásnou neděli všem :)

V první řadě bych se Vám chtěla omluvit za mojí menší aktivitu tady na blogu. Důvodem byla moje větší pracovní vytíženost a minimálně času.  Tenhle stav byl naštestí jen dočasný a troufám si říci, že se vše vrací do starých zajetých kolejí. 
V dnešním článku, bych Vám především chtěla představit několik mých nápadů a tipů na články, co v blízké době chystají. Určitě se máte na co těšit, jelikož je toho opravdu spousta. Navíc od nového roku, pro Vás chystám velkou zásobu, co se článků týče. Můžete se těšit jak na nové recepty, rady a tipy jak zhubnout, na pár článků o tom, jak zvládnout stres, který se Vám jistě v době svátků nevyhne, dále několik postřehů z mého života a spoustu dalšího. 


V tomto týdnu se můžete těšit na recept na zdravější vosí hnízda. ♥ Věřím, že vám udělají radost, jako mě. Jelikož chutnají naprosto báječně. 

Pro dnešek se s Vámi loučím, mějte se krásně a přeji Vám krásné prožití vánočních svátků bez stresu a hlavně v pohodě. :)



S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Páni. Tak už se nemůžu dočkat :3 Už teď se těším jako malé dítě, protože tvoje články naprosto zbožňuju :) A i tobě přeji krásné svátky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ty si tak hodná, moc si toho vážím. :) Určitě je na co se těšit. :) Děkuju ti moc ♥

      Vymazat
  2. Už ted se těším na všechny ty články :)
    Tvoje recepty mám ráda, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti mé recepty líbí. :) Děkuju moc, jsi zlatá. ♥

      Vymazat
  3. Už se nemůžu dočkat na další články ♥ ale takových nás je víc, protože Tvoje články jsou vždy tak dokonale a krásně napsaný, že to prostě nejde odolat si je nepřečíst :) Pohodové Vánoce a krásné svátky i Tobě, kočko!! :) :* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc zlato :* ♥ Ty víš, jak potěšit :) Udělala si mi velkou radost. :) Jsem ráda,že tě stále baví. ♥

      Vymazat
  4. Tesim se na ty protistresove rady :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥