ZIMNÍ FOCENÍ (WINTER PHOTOSHOOT)♥

ledna 02, 2017

Krásný den všem :)
Dneska se asi stal zázrak. :D Nasněžilo po opravdu dlouhé době. Dočista mě to učarovalo, až tak, že jsem vyrazila ráno na ranní procházku po přírodě a pak odpoledne jsme vyrazili s bráchou fotit. Jelikož tohle období mám opravdu ze všech nejraději, chtěla jsem fotky co nejpovedenější. A musím říct, že bráchovi se povedly dokonale. Je fakt moc šikovný. Dokonale na nich zachytil tu kouzelnou zimní atmosferu. ♥ No posuďte sami. :)





Doufám, že se Vám dnešní fotky ze zimního focení líbily. :)

S láskou,
Maky ♥
   

  • Share:

You Might Also Like

20 comments

  1. Brácha je šikula. Moc se mi líbí jak máš rudí vlasy a kabát krásně to kontrastuje se zimním pozadím :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi moc milá ♥ Taky se mi ten červený kabátek líbí. :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotečky! Moc ti to na nich sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, máš tak nádherné vlasy :-O
    Žasnem.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem na sníh koukala jak na zázrak :D Moc ti to na nich sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky! Bylo by fajn, kdyby si jich nafotila víc, určitě by se bylo na co koukat :))
    VeeVeronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Nafotili jsme jich s brachou více, ale tyhle tři mi přišly nejpovedenější. :)

      Vymazat
  6. Ta poslední je naprosto dokonalá! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, ale stejně se mi nejvíce líbí ta třetí fotka! Moc pěkná :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ Taky se mi snad nejvíc z nich líbí. :)

      Vymazat
  8. Páni :) Bráchovi se opravdu povedly :) A ty jsi hotová modelka :) Já nikdy fotogenická nebudu :D Bohužel :D
    Fakt moc nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šikula no :D Děkuju ti moc :) ♥ Ale určitě to tak není :) ještě jednou děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥