THE NEW BEGINNING ♥

září 14, 2017

ŘIKÁM ANO, NOVÝM VÝZVÁM ♥

Mám tu pro vás pár novinek ze života, o které bych se s vámi určitě chtěla podělit. Jak tomu tak bývá, samotný život někdy neběží podle pravidel. Vždy nám do cesty, něco či někoho přimotá. U mně se stalo, že i když jsem chtěla, prostě pár věcí nevyšlo, ale i tak se na svět dívám stále pozitivně. 

Chtěla bych se s vámi podělit hlavně o jednu novinku, právě proto, jelikož si myslím, že to i blog trochu ovlivní.

Jak jsem již psala, mým velkým snem je Anglie. Naskytla se mi ted opravdu velká příležitost odcestovat tam na delší dobu kvůli skvělé nabídce práce. A protože mě tu teď nic nesvazuje ani nedrží, řekla jsem si proč ne, proč to vlastně nezkusit. :) Odjíždím ani ne za dva týdny a jsem opravdu nadšená. ♥

Dostala jsem skvělou nabídku od jedné rodiny u většího střemořského městečka v Anglii, kde je Londýn méně než hodinu cesty, pracovat jako aupair. Starost by byla o jednoho malého roztomilého klučinu, kterému je 5 let. Měla bych bydlení a stravu u nich zdarma + kapesné. S rodinou jsem dala dva skypy a jak já jim, tak oni mě přišly opravdu sympatičtí. Řekla jsem si tedy proč ne. S jazykem problém nebude a ostatní se taky zvládne. Navíc to bude opravdu velká zkušenost do života, kterou mi už nikdo nevezme a ráda na ni za delší dobu budu vzpomínat. Opravdu se tam těším, a jsem vážně štastná, že se mi konečně splní můj dlouhodobý sen a budu tam moci žít. 

Určitě se vám nezapomenu pravidelně hlásit co nového jako doteď, o recepty taky nepřijdete, právě naopak. Navíc přibude pár článků, o životě v Anglii. Rozhodně se máte na co těšit.

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

28 comments

  1. Ať se ti splní všechny tvé budoucí sny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super a určitě velká zkušenost do budoucna :) přeju hodně štěstí :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti moc držím palce. Určitě to bude úžasná zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už teď se těším na články z Anglie :)

    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to je úžasný, že se ti splní sen :) Ať se ti tam moc líbí! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. ó, tak to je naozaj skvelé! len tak ďalej, nech sa ti darí, nakoľko najlepšie, čo človek môže v živote zažiť, je vystúpiť zo svojej komfortnej zóny. lebo len tak si plní svoje sny! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem stejného názoru. Není nad to, si splnit své sny ♥ Děkuju moc :)

      Vymazat
  7. Krásné fotografie a super novinky! Ať ti to všechno vyjde a měj se krásně, Š

    Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super, moc si to tam užij a těším se na příspěvky sem na blog z Anlgie. :) Jen bacha - roztomile vypadající děti umí být občas pěkní satani. :D

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ Určitě je na co se těšit. :) Tenhle jako satánek nevypadá, ale tak uvidíme, děkuju za upozornění :D

      Vymazat
  9. Krásné fotky Markétko :) fot dál ať se můžu stavit :P

    OdpovědětVymazat
  10. To zní super ♥ Držím palce, ať se ti daří :) Ta první fotka je neskutečně nádherná, dokonale vystihuje atmosféru Londýna ... mám fakt úplně pocit, jako bych zase stála na tom mostě. Pecka :)
    Adelidea: Návrat k přirozenosti

    OdpovědětVymazat
  11. Na články o životě v Anglii se nesmírně těším a na další recetpy také :) Držím palce s novou prací :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě moc těší :) Určitě je, na co se těšit! Děkuju moc :) ♥

      Vymazat
  12. wau tak to je hodne dobry! moc ti drzim palecky. ja nebejt tak stara taky bych hned nekam jela. navic uz tu mam nejaky zavazky, kuli kterym nevycestuju na dyl, ale nadavam si, jak jsem byla na vejsce blba ze sem nikam nevyjela. moc se tesim na clanky z anglie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc ♥ :) určitě je, na co se těšít. :)

      Vymazat
  13. Jako aupair jsem vzdycky do zahranici chtela jet! :) držím palce, ať se ti v nové rodině líbil :)

    S láskou Vita Brunette
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu skvělá příležitost. :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  14. Tak to je super příležitost. A pokud tě tu nic neváže, tak je dobře, že jsi na to kývla. Každá taková zkušenost se hodí a určitě piš články o životě v Anglii. Bude to zas něco nového a já se budu těšit. Stejně tak doufám, že přidáš i pár receptů na tamní speciality :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Určitě takové články mám v plánu přidávat. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥