NEW LIFE IN ENGLAND- ČÁST 1 ♥

září 26, 2017

Krásný den všem :)


Jak jsem již psala a mnozí víte, rozhodla jsem se odject do Anglie dělat aupair. Více najdete v minulém článku, který je TADY. Články jsem se rozhodla rozdělit do několika částí, takže budou postupně vycházet tady na blogu. Určitě se máte na co těšit. 

Tak jak bych začala... Začnu asi tím, že cesta byla opravdu dlouhá, jelikož jsem se rozhodla jet napoprvé autobusem, kvůli větší hmotnosti zavazadel. Cestu jsem tedy nějak přežila, to bylo asi to nejhorší :D Když jsem vystoupila po skoro 17 hod. z autobusu v Londýně na stanici Victoria Green Station, nestačila jsem se divit. Bylo to jako z pohádky. Nic krásnějšího jsem neviděla. Londýn je opravdu krásné město, s tolika památkami. Stihla jsem si prohlédnout jen zlomek a to jen z autobusu a když jsem vystupovala, jelikož na mě čekal už hostdad na zastávce. 

Měla jsem z toho setkání velký strach, ale proběhlo naprosto v pohodě. Přivítali jsme se a zašli na něco dobrého k jídlu a stále jsme se měli o čem bavit. Hosdad mě pozval na extra velkou tortillu plněnou kuřecím masem a k tomu latte. Když jsme se dostatečně najedli, vyrazili jsme směr metro a ujeli jsme několik stanic, než jsme dorazili k autu hostdad.

Dál už to šlo rychle, hostdad mě odvezl hodinu a něco cesty od Londýna, do města, kde bydlí. To se nazývá Brighlingsea. Je to opravdu krásné městečko, s nádhernými domy, mořem ani ne několik minut od jeho domu a navíc tolik obchůdků kolik tu je a ta krajina. No jedním slovem nádhera. Jsem opravdu unešená. 

Jakmile jsme dorazili k němu domů, ukázal mi všechny místnosti v domě a pak nakonec i můj pokoj. Sotva jsem tam vešla, hned jsem si ten pokoj zamilovala, je opravdu velký a dobře situovaný s okny, kterými vidíte do zahrady a na další domky.  

* Přikládám vám sem alespon dvě fotky mého pokoje, aby jste měli také představu. :)
Hostdad mě nechal po dlouhé cestě vyspat, jelikož viděl, že jsem opravdu utahaná z cesty. Řekl mi, že v půl 8 je večeře, tak pokud chci, at přijdu. K večeři bylo jídlo na způsob bolonských špaget a to bylo opravdu moc dobré. 

Po večeři, jsem se konečně seznámila s jeho malým synem, který se jmenuje Mason a je to opravdové zlatíčko. Hned první den jsem mu dala dárečky, co jsem mu přivezla a měl z nich velkou radost a hned mě i objal. Měla jsem z tohoto setkání taky trochu strach, ale ukázalo se, že to bylo zbytečné. Je to tu opravdu moc fajn. Navíc jsem od nich dostala přáníčko na přivítanou, což mě opravdu udělalo radost. :) 

Dneska jsem malého porpvé vedla do školy v doprovodu s hosdad a moc hezky jsme si popovídali a malý byl moc rád.  Už se těším, až se brzy půjdeme podívat k moři. ♥

Tak to by bylo asi všechno, co se za poslední dny událo. V dalších článcích vás budu dále informovat, co je nového, jak se tu žije a případně přibudou i nějaké recepty.

Věřím se máte taky fajn a užijte si podzim. Pro mě je to jedno ze dvou nejkrásnějích období v roce, hned po zimě. ♥

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Těším se na pokračování života v Anglii :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to musí být skvělá zkušenost, moc fajn povídání i fotky, moc se těším na další články!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc ♥ :) Je to tu opravdu moc fajn. :)

      Vymazat
  3. Jsem moc rád že se ti tam líbí ;* už se těším až tam za tebou přijedu :* :* ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, až se konečně uvidíme ♥♥♥ :)

      Vymazat
  4. Hodně štěstí v Anglii, pokojík máš krásný :) určitě piš další články :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ :) Na to se spolehni, určitě brzy přibude vícero článků :)

      Vymazat
  5. Krása. :) Těším se na další stránky. Jinak ty anglické domečky mi vždycky připomínají Zlín, kde žiju. Baťovy domky jsou jak vystřižené z Anglie. :D A už mi to řeklo i pár lidí, co tu za mnou přijeli a vzala jsem je mezi ty domky na procházku. :D :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ♥ To je pravda :O No vidis to, to mě ani nenapadlo :D Ty domky jsou opravdu tady kouzelné. :)

      Vymazat
  6. Londýn je prostě nejlepší ♥ Jsem moc ráda, že se ti tam líbí, jen nasávej krásnou britskou atmošku ^_^

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥