NEW LIFE IN ENGLAND- ČÁST 2 ♥

října 02, 2017

Krásný den všem :)

V dnešním článku, bych se převážně chtěla zaměřit na okolí tady v Brighlingsea,  jak vysoko se tu pohybují třeba ceny jídla a hlavně vám určitě mám v plánu podat další informace o celkovém životě tady a spoustu novinek. :)


Hned následující den, co jsem se trochu zabydlela v novém domově, jsem vyrazila k moři. Řeknu vám, větší nádheru jsem opravdu neviděla. V tu dobu co jsem tam byla, foukal přijemně lehký větřík a moře bylo krásně modré. Snad kdyby nebyla taková zima, bych si v tom moře i trochu zaplavala :D Chodila jsem tedy po promenádě a udělala jsem pár fotek, aby jste se taky mohli podívat, jak je to tu krásné. Dokonce mě vyfotil jeden milý postarší pár, tak mám opravdu krásné vzpomínkové fotky na ten den. 

A to mě dále přivádí k nadcházející myšlence, která mě napadla, zatímco jsem tady. Lidé jsou tu opravdu moc milý a hrozně nápomocní. Nikdo se nestará sám o sebe jak je to třeba u nás, naopak pouštějí se navzájem v obchodě, kdo půjde dřív a ještě si z toho dělají legraci, dokáží se zastavit a vychutnat si okamžik každého dne a nikam nespěchají. To se mi určitě na Anglii hodně líbí. 

Okolí tady je poseto samou zelení a krajinami, též nesmí chybět i moře v dálce a taky řadové domky vysázené za sebou. Jsem tímhle místem opravdu uchvácená. 



Jednou, když jsem se vydala něco menšího nakoupit do obchodu, nestačila jsem se divit. 

Mají tu od všeho jídla 10-12 druhů příchutí. Byla jsem opravdu překvapená. Už i u samotné čokolády jsem našla příchutě jako jsou mint oreo, nebo caremel oreo, nebo jelly popping candy dairy milk. To ani nemluvím o smoothie, jako je zelené jablko či naprosto úchvatná jahodová příchut.




A ceny tady? Naprosto skvělé. Za alpro puding po 4 vaničkách jsem dala jednu libru čili to vychází v přepočtu na našich skoro 28 korun, což si myslím je naprosto užasné. :) Podobné ceny, jsou tady snad u všeho. U oloupaných krevet, v krámě se vejdete klidně do 2-4 liber za větší balíček, stejně tak i za větší kus lososa. ♥

A jakmile jsem měla čas o víkendu, vydala jsem se do blízkého města Colchester, které je opravdu obrovské. Našla jsem tam hromadu obchodů a narazila jsem taky na všemi známý Primark. Jako úlovek jsem si z nákupů odnesla Marylin Monroe tmavě zelenou podprsenku zlevneněnou z 36 liber na 8. A pak nádherné letní šaty taky za 8 liber. Takové šaty bych u nás sehnala za výrazně větší částku, jsem opravdu nadšena.






To by bylo asi tak všechno co se novinek týče, věřím že se vám dnešní článek líbil. 

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Moc pěkný článek a i pěkně napsané 🙂. Je vidět, že se ti tam moc líbí 😊. Ceny jsou tam opravdu rozdílné a taky velký výběr ze všeho sortimentu. Těším se na další tvé články o Anglii a také o jídle 😊😋

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ceny jsou opravdu skvělé :-) Moc hezký článek a skvělé fotky :-) Zajímá mě první fotka :-) Ty budky jsou nějaké převlékárny na pláži? Nebo k čemu slouží? :-) Díky moc Veronika za Knihy na cestách

    https://knihynacestach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, uplně rozdílné než u nás. :) Děkuju moc ♥ Ano to jsou převlékárny, taky jsem se na to místních musela nejdříve zeptat. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek lásko, hodně se ti povedl už se těším na další. <3 <3 <3 :*

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká usměvavá fotka :) mě taky v Anglii potěšil ten výběr jídla, sladkostí, oproti ČR rozdíl. A to chování lidí, o tom jsem taky hodně slyšela, to těm místním celkem závidím, u nás jsou lidi někdy opravdu hrozní :/

    Lenn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ Tak to mě taky, je to tu orpavdu uplně jiné než v ČR :)

      Vymazat
  5. To je super, že se ti tam tak líbí. :) Tak přeju, ať to tak zůstane, užívej. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  6. Jo v Anglii jsou opravdu skvělí lidé. A to s tím jídlem, také jsem nevěřícně koukala, když jsem byla poprvé v Anglii, škoda, že k nám se dostane pouze zlomek těchto dobrot :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) To naštve právě no, mohlo by být více věcí odsud i taky u nás. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥