HALLOWEEN PUMPKIN FESTIVAL - ČÁST 4 ♥

října 30, 2017

Krásný den všem :)

A je tu další pokračováni ze života v Anglii. Jelikož se pomalu a jistě blíží Halloween a v Anglii je tenhle svátek opravdová senzace, nejde se o něj s vámi nepodělit. Články o Halloweenu pro vás připravuji dva, takže se máte opravdu na co těšit. :)

Tenhle článek bude tvořen převážně fotkami, jelikož se jednalo o menší akci u mě v mestečku, kde žiji. I tak to byla neskutečná nádhera a ja místo navštivila zrovna při západu slunce, když jsem přijela opět do Anglie, po týdenní dovolené v Čechách. Opravdu jsem se na Anglii těšila. 


Sotva jsem včera přijela, řekl mi hostdad že u nich v Brighlingsea se koná PUMPKIN FESTIVAL (Festival dýní). 

Zeptal se mě tedy, zda se tam nechci podívat. Nedalo mi to, a musela jsem tam vyrazit a opravdu nelituju. Bylo tam několik stánků s dobrým jídlem, pitím a sladkostmi. Koupila jsem si tam i dýňovou polévku, kterou jak jsem vyzkoušela, hned jsem si ji zamilovala. 

Atmosféru dotvářely poletující kostlivci, balonky s motivy halloweenu a dýně, které byly snad všude. ♥


Atmosféra po celou dobu u stánků byla naprosto skvělá, všude pobíhaly děti převlečené v hallowenských kostýmech a jejich rodiče si užívali krásný západ slunce. Bylo možné se projet i na loďkách a šlapadlech podél řeky, což mi přislo taky jako skvělý nápad.


Nakonec jsem vyrazila domů a ukázala fotky hostdadovi a malému a moc se jim líbily. Bylo to krásně strávené odpoledne a opravdu jsem si ho užila. 
Věřím, že se vám dnešní článek líbil a užívate si podzimních dnů tak jako já. 

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. cake za 50p a kafe za libru?? Proč já bydlím zrovna ve Skotsku, kde se nic neděje a ještě je to drahý.
    Já osobně "slavím" už čtvrtý halloween a musím se přiznat, že jsem ještě ani nevykrajovala dýni :( musím se polepšit. Každopádně, máš moc hezké fotky. Doufám, že se podělíš o fotky kostýmu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tu skvělé, co se cen týče. :) Tak nikdy není pozdě začít. Děkuju moc :) ♥

      Vymazat
  2. Ach jo, asi si taky budu muset příští rok někam takhle na Halloween odcestovat, ten svátek má prostě něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  3. Dýničky ♥ miluju ty fotky :3

    http://gingerjannie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já ti ten Halloween na vlastní kůži závidím, jsem hroznej fanda :-) Beru odběr motivačního blogu a když jukneš ke mě popřípadě dáš taky odběr budu moc ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halloween byl neskutečně nádhernej. ♥ Už jsem k tobě nakoukla, máš moc pěkný blog, též jsem dala odběr. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥