TRIP TO LONDON ♥ - ČÁST 3

října 09, 2017

Krásný den všem :)

V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o skvělý výlet do Londýna a o spoustu zážitků z tohoto dne. ♥

 
Počasí nám přálo a tak jsme vyjeli už kolem 9 ráno směr Londýn. Cesta do samotného cíle trvala cca 2 hodky, ale během jízdy jsme se bavili, takže nám cesta rychleji utekla. 

Jakmile jsme dojeli na místo určení, chytili jsme s hostdad dvoupatrový autobus, aby jsme si mohli pořádně vychutnat krásu Londýna z jeho druhého patra. Autobus byl speciální tím, že v druhém patře neměl střechu, proto jsem z něj mohla pohodlně fotit a všechny fotky vám teď taky ukázat. Povedlo se mi nakonec vyfotit i malého, který byl opravdu roztomilý. :D

Z autobusu jsem měla možnost vidět jak krásu Buckinghamského paláce, spoustu staveb a novostaveb, dále i několik obchodů a uliček typických právě pro Londýn, měli jsme možnost dokonce vidět i nejstarší autobus v Londýně. ♥

Dojeli jsme i k Big Benu, jenže ten se momentálně opravoval takže jsme měli tak trochu smůlu a v jeho celé kráse se nám ho nepodařilo vidět. :D 



No uvidíme, třeba se nám to podaří příště. Nakonec jsme dojeli k Tower Bridge a ten byl opravdu nádherný. 

U tohoto mostu jsme vystoupili a šli jsme se po něm projít až dolů, kde už na nás čekala velká turistická lod. Na tu jsme nastoupili, a pak čekali až se na ní nalodí maximální počet lidí, poté jsme vyrazili. 

Výlet lodí byl opravdu skvělý, moc jsem si ho užila. Kolik mostů jsem měla možnost vidět jak Waterloo Birdge tak i London Bridge a další. Nejvíc jsem snad nemohla z London Eye. To bylo neskutečně nádherné a tak obrovské, opravdu mě uchvátilo. Musela jsem samozřejmě udělat hned několik fotek aby jste se mohli taky podívat, a že je na co koukat. ♥

 
Když nás loď dovezla na pevninu, našli jsme v okolí hned další místo, které stálo za to vidět. Tím byl Piccadelly Cirkus, opravdu nádherné místo. Zrovna když jsme ho navštívili, hrál tam skotský hudebník a bylo to tam opravdu kouzelné, navíc ta fontána tomu všemu dodávala opravdu užasnou atmosféru. 

Jakmile jsme se dostatečně vynadívali na tu krásu, zašly jsme na něco dobrého k obědu. Navštivily jsme Burger king a ja jelikož jsem měla vážně hlad jsem si jednou dopřála opravdu cheatday. :D Kuřecí stripsy, hranolky a kuřecí hamburger nesměl chybět. :D 

Jak jsme se dostatečně najedli, vyrazili jsme směr čínská čtvrť, tam to bylo taky skvělý. Až jsem si přišla, jak kdybych byla opravdu v Číně.

Poté nás čekala naše předposlední zastávka, tou bylo největší hračkářství tady v Londýně. No řeknu vám tolik hraček na jednom místě, jsem opravdu dlouho neviděla. Bylo tam od všeho snad všechno :D Pro fanoušky Starwars, Warcraft, pro holky, pro kluky, nějaké ty sladkosti taky, a nesmělo chybět snad všechno z Harryho Pottera.

To mě, jako jeho velkého fanouška opravdu uchvátilo. Vyfotila jsem v té sekci snad vše, ostatně můžete se podívat sami. :D A hostdad mi dokonce řekl, když se mi HP tolik líbí že mi nadělí k Vánocům figurku Dobbyho, no byla jsem radostí bez sebe. :D

Nakonec jsme se zastavili na naší poslední zastávce a tou byl Primark. Hned co jsem tam vešla, jsem se nestačila divit, kolik věcí tam z HP měli. Jelikož jsme tam byli s malým a ten už chtěl domů, nebylo moc času na zkoušení, takže jsem našla tričko s motivy HP, vzala si svojí velikost a šla platit. 

K večeru jsme se vydali domů se skvělým pocitem, co vše jsme za ten den viděli a jak jsme si to fakt užili na maximum.Určitě plánuji se do Londýna zase brzo podívat, je to tam opravdu nádherné.

Věřím, že se vám dnešní článek libil a že si užívate kouzelných podzimních dnů, tak jako já.

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Burger King je klasika, mě třeba typické anglické fish and chips nechutnaly a tak jsem ocenila McDonalds, Burger King apod. :D jízdu tím double deckerem ti závidím, tím jsem se bohužel v Londýně nikdy neprojela a to jsem je tolikrát míjela :( :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fish and chips jsou skvělý, záleží jak je upraví. :) Double decker je skvělej, máme ho u nás ve městě snad všude a jízdu s ním si fakt užíváme. :) Děkuju za milý komentář. ♥

      Vymazat
  2. ó, Londýn, ako mi chýba! krásne napísané, je vidieť, že ste si to poriadne užili, úžasné fotografie sú toho dôkazom! ^^.

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Londýn je krásný sám o sobě. ♥ Děkuju moc. Užila jsem si to fakt maximálně. :)

      Vymazat
  3. Ten Londýn je nádherný, ten autobus ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Londýn je prostě nádhernej, určitě mi dáš za pravdu, když řeknu, že to přísloví, co se říká je stoprocentní pravda!

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥