HALLOWEEN- ČÁST 5 ♥

listopadu 06, 2017

Krásný den všem :)

Jak jistě mnozí víte, minulý týden se konal svátek, který je hodně populární hlavně v Anglii a Americe, ale i ve spoustě dalších zemích. Já jako fanoušek tajemna a nadpřirozena, tenhle svátek vážně zbožňuji. Jelikož jsem ho nikdy v takovém množství neslavila, jako ho slaví tady, byla to moje premiéra. 


Den začal zcela obyčejně, jako každý jiný. Vyzvedla jsem malého ze školy po volnu a když jsme přišly s malým domů, čekal na nás už hostdad s tím, že pro nás má překvápko. Sotva jsme vešli do obyváku, viděly jsme tolik připravených sladkostí pro koledníky a neskutečně krásnou halloweenskou výzdobu. Bylo to opravdu něco nádherného. 

Jakmile jsme něco malého snědli, šli jsme se každý převléct do svého strašidelného kostýmu. Řekla bych, že můj kostým trval nejdelé, ale opravdu stál za to. Nejhorší snad bylo namalovat si bílý mrtvolný makeup a černé oči, abych děsila lidi okolo sebe a vypadalo jako opravdová Mrtvá nevěsta .:D Nakonec jsem si vzala bílou paruku a oblékla si černé pavoučí šaty, abych kostýmu dodala na realnosti. 
 






Jak jsem skončila, sešla jsem dolů, kde už čekal hostdad v převleku vampíra a malý jako mini zombie. K dokonalosti nám tedy chyběla už jen jedna maličkost a tou byla umělá krev. Dala jsem si ji do spodního koutku rtu, aby odkapávala a aby to vypadalo hodně realně. Nesměla chybět ani společná fotka na památku, jelikož se nám kostýmy opravdu povedly.

V kostýmech jsme čekali až se setmí, přitom jsme poslouchali strašidelné songy a vyčkávali koledníky. Po cca půl hodině začali chodit první monstra. Ke dveřím k nám přišli, jak kostlivci, mrtvoly, mrtvé nevěsty, čerti, skřítci, vlkodlaci, upíři, čarodejnice... prostě snad všechna nadpřirozená stvoření, co znáte. :D 

Ale ani my neseděli jen doma, vyrazily jsme též do ulic si něco malého vykoledovat a opravdu mě to bavilo. Malý vždy zaklepal na dveře a řekli jsme trick or treat a vždy jsme něco sladkého do košíku dostali. 

Seznámila jsem se takhle i s pár lidmi v okolí a bylo to opravdu skvělé. Malému se to taky moc líbilo a měl radost z tolika věcí, co vykoledoval.


Halloween jsme si opravdu užili, jelikož u nás trval do 9 hodin večer, takže jsme pak ještě zašli na něco malého k snědku a bylo fakt skvělé se jen tak večer procházet, pozorovat jak všichni pobíhají okolo, ve svých halloweenských kostýmech a jak všude svítí vyřezané dýně.


A co vy a Halloween? Jak jste si ho užili? :) Podělte se se mnou dolů do komentářu.

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Tak to musí být paráda. Škoda, že v česku se to nějak neslaví, docela mě to mrzí. Já vždy něco dobrého napeču a uvaříme si něco tématického. V tomhle čase jíme skoro ve všem dýni :D. Míváme ají výzdobu a dlabeme dýni.
    Také bych si chtěla zkusit jít koledovat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fakt super. :) Třeba se ti to taky někdy poštěstí, je to fakt zážitek :)

      Vymazat
  2. Tak tohle ti závidím! Nikdy jsem Halloween neslavila, řekněme, že tady v Čechách se tenhle svátek tolik neřeší, máme zkrátka své Dušičky.


    OdpovědětVymazat
  3. oh, ako veľmi by som tam tiež chcela byť! :/

    http://ankalooksword.blogspot.sk/


    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím, Halloween jde trochu mimo mě, nevím proč :D. Ale určitě až budu za dva roky studovat v UK tak to na mě taky přijde, to se nebojím :D.
    Sice jsem holka a ták, ale sekne ti to ;) :D

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DJasný no :) ěkuju ti :D Jako mrtvá nevěsta, bych lidi měla spíš strašit. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥