VÁNOČNÍ SVÁTKY + PHOTOSHOOT ♥

prosince 27, 2017

Krásnou sváteční středu všem :)

Vánoční svátky u mě probíhají v klidu a míru, za což jsem opravdu ráda. Kromě dárků pod stromečkem jsem měla největší radost, když jsem se konečně mohla vidět s celou svou rodinou, protože jsem přiletěla z Anglie na 11 dní domů. A jako bonus ochutnat naprosto božské cukroví, které pekla mamka. :) 

Pod stromeček jsem dostala, to co jsem si dlouho přála, a tím byla žehlička na vlasy, mixit, harry potter knížka, powerbanka, stativ na olympus a spoustu dalších věcí. I tak je pro mě nejduležitější rodinná pohoda a sledování pohádek s rodinou z pohodlí domova.

Ale není nad to, vidět rozzářené oči svých blízkých, když jim nadělíte, to co si vždy přáli. Mamka měla největší radost z takové nahřívací láhve ve tvaru chlupatého plyšového zajíčka, táta ze záložky s motivy Star trek a brácha z bloku s postavami Marvels, co jsem jim přivezla z Anglie. Bylo na nich vidět, že jsem jim dárkama, které dostali udělala velkou radost a o to o Vánocích jde především, darovat lidem radost. ♥

Další den po Vánocích jsme navštívili dědu a strejdu u nich doma. Děda měl krásně ozdobený stromeček jako každý rok a pod ním byly krásně zabalené dárky. K obědu nesměl chybět tradiční bramborový salát a řízek, který od něj každý rok chutná skvěle. A jako další mini chod následovaly tuňákové jednohubky s olivami. ♥

Vyrazily jsme i na sváteční procházku, kde jsme se strejdou jako každý rok nafotili pár fotek, jelikož počasí přímo vybízelo k focení.

Fotky které z toho dne vznikly, jsem si hned zamilovala. Ostatně posuďte sami, mě se moc líbí. :) Jen škoda, že letos nenasněžilo, to mě na letošních Vánocích opravdu mrzelo.

Teď už mě jen čeká několik setkání s přáteli, se kterými jsem se opravdu dlouho neviděla. Na to se těším už dlouho, stejně tak jako na Silvestr, který oslavíme v kruhu rodiny a přátel. ♥

A co vy a vánoční svátky jak si je užíváte? :)

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Já nemám moc ty návštěvy ráda, protože mi nepřijde, že bychom byli nějak extra super rodina. Každý se vždy jen ozve, když něco potřebuje. Ale Vánoce jako takové byly super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto. Aspon tedy, že se Vánoce vyvedly. ♥

      Vymazat
  2. Ta žehlička na vlasy vypadá úžasně:D. Fotky se povedly moc!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen, že skvěle vypadá, ale co umí za kouzla :D Normálně moje nepoddajný vlnitý vlasy narovnala během chvilky. :D Děkuju moc ♥

      Vymazat
  3. Krásné fotky plné radosti :) závidím ti tu rodinnou pohodu a milé návštěvy, my bydlíme prakticky celá rodina v jednom baráku, protože moc příbuzných mimo nemáme a u nás to skřípe bohužel i o Vánocích.

    LENN

    OdpovědětVymazat
  4. Navštěvování a rodinnou pohodu miluji na Vánocích nejvíc. Teda když jsem byla menší tak to bylo pro mě hlavně o dárcích, ale to tak si myslím měl každý a čím jsme starší, tím si uvědomujeme tu hlavní podstatu Vánoc ♥ Fotky máš krásné, ale to bude tou krásnou modelkou :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou skvělý :) Jinak máš fakt nádherný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tvoje vlasy me zabijou mas je fakt nádherný. Je jasný ze ses domu musela těšit po takový době v anglii a je super ze sis to užila 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju mockrát ♥ To teda, bylo to opravdu moc super. :)

      Vymazat
  7. Nedivím se, že se ti ty fotky líbí, i mě moc zaujaly :) Svátky jsem si užila náramně a teď zase do učícího módu :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší :) To jsem ráda, že si je taky prožila v klidu :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥