RECIPE: ZAPEČENÉ BRAMBORY SE ZELENINOU A SÝREM ♥

ledna 14, 2018

Krásný den všem :)

Dnešním dnem jsem si pro Vás připravila jeden z mých oblíbených receptů, který jsem malinko poupravila na zdravější variantu,. Opravdu skvěle chutnají, mají zajímavou chuť a co je ještě lepší? Po tomhle jídle opravdu nepřiberete. Tak se do něho pustíme, co říkáte. :)

INGREDIENCE:
700 g brambor
150 g sýra (do 30 % tuku v sušině)
2-3 vajíčka
2 ks rajčat
cuketa
sůl, pepř, koření
1 lžíce olivového oleje na vymazání

POSTUP:
Nejprve očistíme a omyjeme brambory, cuketu a rajčata a nakrájíme je na tenké plátky. 

Zapékací mísu vymažeme trochou olivového oleje. Troubu si předehřejeme asi na 180°C.

Začneme skládat. Nejprve na plech poklademe brambory, ty osolíme a opepříme. Poté pokládáme cuketu, kterou rovněž osolíme a opepříme, můžeme přidat i koření na grilovací zeleninu. Třetí patro je tvořeno rajčaty, která okořeníme stejně jako předešlé suroviny. Na rajčata přidáme druhou řadu brambor, opět osolených a opepřených.

Nakonec nastrouháme sýr a vše zalijeme rozšlehaným a osoleným vajíčkem.  Poskládaný plech dáme do trouby, kde pečeme, dokud nebudou brambory měkké a zlatavé (cca 35 minut). Dobrou chuť. 

Recept je pro přípravu 4 porcí.

Věřím, že se Vám dnešní recept líbil a taky ho brzy vyzkoušíte.

S láskou,
Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

20 comments

  1. Mňam... dělat mi takhle chutě na večer :D Vypadá to luxusně ♥

    http://ohnempolibena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zapečené brambory, ty už jsem neměla snad více jak rok :)
    Díky za připomenutí, budu si je muset někdy udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je někdy vyzkoušej, taky jsem si na ně vzpomněla teprve nedávno, ale jsou fakt skvělý ♥

      Vymazat
  3. Miluji brambory na všechny způsoby ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za skvělý tip k obědu nebo i k večeři :) Mám ráda jednoduchá jídla, která jsou lehká na strávení :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypada to super, akorat bych vynechala rajcata. jako ja je normalne jim, ale rozvareny mi vubec nechutnaj :-D a ocenuju ze tam nemas cibuli vsichni ji do zapecenych brambor rvou :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch jsem tam dala právě minimálně :D já cibuli moc nemusím, takže mám radši tuhle verzi :)

      Vymazat
  6. To vypadá jako super recept. :) Hlavně mám fakt ráda jídla, která zavři do trouby a kromě občasné kontroly se o ně nemusím starat a stát u toho. Zatím si hezky přečtu knížku a večeře je hotová skoro sama. :D

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen že vypadá, taky je :) To máme podobně, a tohle je fakt rychlá večeře či oběd. :)

      Vymazat
  7. Zapečené brambory miluju :) Až bude zase sezóna cuket, aspoň budu vědět, co z ní připravit :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1

    OdpovědětVymazat
  9. Mám veľmi rada recepty, jedlá pri ktorých všetky suroviny skončia v jednej miske. Nie je to až také pracné. Vyskúšam!
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na GIVEAWAY
    na mojom blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, jsou skvělé. :) Podívám se, děkuji za tip. ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥