NÁVŠTĚVA V BRADAVICÍCH ♥

února 05, 2018

Krásný den všem :)

O víkendu se mi splnil můj dlouhobý sen a to navštívit kouzelnický svět Harryho Pottera ♥  Jelikož jsem jeho velký fanoušek, moc jsem si přála navštivit HP muzeum a o víkendu se mi tohle přání konečně splnilo :) 


Vyrazili jsme docela časně ráno, aby jsme stihli být v Londýně ještě před obědem. Když jsme dorazili na místo určení, museli jsme půl hodinky počkat, než se muzeum otevře, ale to mi vůbec nevadilo, byla jsem opravdu nadšená, až uvidím všechno, co muzeum nabízí. :) 

Přivítala nás milá slečna, která byla naší průvodkyní po část prohlídky. Na zdech, kdy jsme se procházeli po delší chodbě, která vedla do muzea, jsme měli možnost vidět nádherné kresby s motivy Harryho Pottera a různé nákresy chodeb a v další místnosti na nás čekaly dva obří bilbordy na motivy Harryho pottera. Nejvíc mě překvapil Harryho pokoj, který jsem mohla vidět na vlastní oči, byl stejný jako ve filmu, ale přišel mi hrozně malinký.  

První co nás potěšilo, byl krátký instruktážní film o Harry Potterovi, vůbec jsme ho nečekali, takže jsme byli opravdu překvapeni. Pustili nám ho na velkém plátně a my si ho mohli tím pádem nerušeně vychutnat. Pak jsme se přesunuli do velkého sálu, který v Bradavicích představuje jídelnu. Když jsem ho poprvé uviděla, bylo to něco neskutečně úžasného. Ta místnost byla opravdu obrovská, stejně jako ve filmu. Byly v ní vystaveny snad všechny čarodějnické koleje a já si jak jinak vyfotila tu zmijozelskou. :D

Po delším obdivování jídelny jsme se přesunuli do dalších komnat, kde jsme mohli vidět snad všechny kostýmy a předměty z filmu a že jich bylo. Já se zastavila u zrcadla, které Harry často ve filmu navštěvoval a udělala jsem si s ním taky fotku. :D Při prohlídce nesmělo chybět létající auto a vrba mlátička, která opravdu do auta v muzeu mlátila vší silou. Bylo to fakt vtipné. :D


Další naší zastávkou bylo nástupiště 9¾ ♥ Tím jsem snad nejvíce  nadšená. Hrozně jsem toužila udělat si fotku u vozíku a nástupiště a povedlo se. Tahle fotka, se momentálně řadí k mým nejoblíbenějším a opravdu jsem si jí zamilovala. Další fotka co se mi podařila byla u vlaku do Bradavic, ten vlak byl nádherně zpracovaný, že jsem tomu ani sama nevěřila a ta jeho barva, snad lepší jak ve filmu. ♥ Měla jsem možnost podívat se i dovnitř a viděla jsem tam snad všechno, co ve filmu bylo.

Další naší téměř předposlední zastávkou byl Zapovězený les. Já jsem se hrozně bála pavouka Aragoga, který je věrným společníkem Hagrida, ale řekla jsem si, že to zvládnu. :D


Vešli jsme tedy do lesa, kde nás přivítala tajuplná mlha na zemi a bylo tam i docela temno a já se opravdu cítila jak ve filmu. Atmosféra ze zapovězeného lesa na nás dýchala ze všech stran. Vešli jsme tedy dovnitř, a já se opravdu bála co na mě kde vyskočí, připadala jsem si pomalu jako na stezce odvahy :D A náhle naproti nám v houští vylezl opravdu ten pavouk z filmu. Naštestí k nám nešel, to bych asi opravdu utekla hrůzou, jelikož mám z pavouků fobii. Místo toho se jen houpal jeden nahoře nad námi a ten další vykukoval z houští. Pak jsme měli možnost vidět další lesní stvoření, zkrátka jsem si tam přišla opravdu jak ve filmu. ♥

Jakmile jsme se dostali ze Zapovězeného lesa, šli jsme delší chodbou do jedné místnosti na konci chodby a tam jsme uviděli naprosto totožné napodobeniny z Harryho Pottera. Nesměl tam chybět skřítek Dobby, Brumbál či Nagini. Všechny postavy byly tak realné, až mi z toho běhal mráz po zádech.


Na naší přístí zastávce, jsme objevili dům, kde bydlel Harry se svými nevlastími rodiči a bratrem a hned nás zaujal jejich obývací pokoj, kde všude po pokoji opravdu létaly dopisy z Bradavic. :D
  

Sice jsme viděli, že dopisy jsou pověšené za nitky, ale v prvním okamžiku jsme si toho ani nevšimly a opravdu vypadaly jako by létaly po pokoji. :D 

Po návštěvě domu, jsme zamířili do Příčné ulice. Hned jsem byla uchvácená stavbou jednotlivých domů s jednotlivými detaily, jakými byli zpracovány. ♥ Pořidila jsem z toho hned několik fotek  a ty mi přijdou naprosto kouzelné.


Pak jsem měla možnost vidět hrad Bradavice v celé jeho kráse a připadala jsem si tam v tu chvíli opravdu jako v Disneylandu. Naprosto krásná architektura a ty světla kolem hradu, fakt pohádka. ♥

Po několika dalších místnostech, kde nás čekala třeba naprosto dokonalá sada kouzelnických hůlek snad každého kouzelníka, skoro mrtvá napodobenina Voldemorta nebo místnost se skřítkama a hýbajícím Hagridem, kterému se kynklala hlava ze stranu na stranu, jsme se dostali do kouzelnického obchodu, kde jsme si měli možnost koupit cokoliv z HP.  Já si koupila brožuru, knížku o muzeu Harryho Pottera a opravdu z ní mám radost, je tam skoro vše. ♥

Na dnešní den nezapomenu, budu na něj vzpomínat celý život. ♥ Musím říct, tohle byl snad nejhezčí zážitek v mém dosavadním životě. Pokud jste fanoušci Harryho určitě byste o tenhle zážitek neměli přijít, je to opravdu skvělý výlet, ze kterého si odnesete spoustu krásných vzpomínek.




S láskou,
Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

28 comments

  1. To musel být parádní zážitek, pecka!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto vyzerá skvelo. Osobne neulietavam na HP až tak ale toto múzeum by som rada navštívila 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, bože, bože,...! ♥ Tak tohle je můj obrovitánskej sen! V Londýně jsem byla několikrát, do studií jsem se ale bohužel nikdy nepodívala :(
    Skvělý fotky a určitě neskutečnej zážitek! :)

    http://ohnempolibena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu moc ♥ Bylo to tam naprosto úžasný, určitě stojí za to vidět.

      Vymazat
  4. To je můj obrovský sen, dívám se na tuhle poznávačku už dlouho a musím říct, že na to čtu skutečně jen pochvalné recenze.
    Moc děkuji za nádhernou reportáž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) Určitě stojí za navštívení. :)

      Vymazat
  5. Opravdu nádhera :) doufám, že se tam taky někdy podívám, moc nádherný fotky :) Moc ti závidim, máš neskutečnej zážitek :D nádhera :) Johny

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá božsky! Taky jsem milovník Harryho, děkuji za tip na místo, kam vyrazit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. WOW! Za dva týdny poletím do Londýna, a právě jsi mi dala úžasný typ, kam zajít (protože já jsem schopná chodit jen po parcích a městě :D) je fakt, že mi tohle muzeum doporučovala už hromada lidí, ale vzpomněla jsem si na to, až jsem si přečetla tento článek :) Taky nutně potřebuju fotku na nástupišti! :D hahaha :D už se tam moc těším, v UK je to úplně jiná atmosféra, než tady v ČR.

    http://denisaellen.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že jsem ti dodala inspiraci. :) Určitě stojí za to vidět a fotka na nástupišti to je něco co #musthave :D Přijdeš si tam opravdu jako kdybys v tom filmu byla, je to neskutečný zážitek ♥

      Vymazat
  8. Tak toto vypadá ale naprosto totožně! I ty figuríny, to nechápu. Krásně propracované to mají, fakt úžasné. Musela ses cítit jako v pohádce :) i když do HP takový blázen nejsem, ráda bych se tam podívala, vypadá to neskutečně věrohodně :)

    WantBeFitM

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se taky tak i cítila :) Bylo to tam naprosto skvělé. ♥

      Vymazat
  9. To je tak úžasný <3 miluju HP, je to moje srdcovka, vyrůstala jsem s ním a moc jsem si přála se do muzea vloni také podívat. Bohužel, přes léto bylo vyprodáno snad na 4 měsíce dopředu a já byla v Anglii jen měsíc :(
    Ale ty vypadáš na fotkách moc spokojeně, je vidět že sis to moc užila :) Tvůj článek mě namotivoval na další návštěvu Londýna a tentokrát muzeum bude priorita :D

    DL ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, to je velký problém u tohoto muzea, vždycky jsou místa zabrané na hodně dlouhou dobu dopředu. :( Budu držet palce at se tam taky co ejdříve podívás, je to tam skvělé. :)

      Vymazat
  10. Tohle je můj obrovský sen! Muselo to tam být úžasné:D. Moc pěkný článek!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  11. Jé to je super, Harry je moje srdcovka. Skvělé fotky, vypadá to opravdu reálně a ty dopisy opravdu vypadají jakoby létaly. Taky jsem uvažovala, zda tam jsou nitky nebo jestli tam foukají větrákem. :D Až bude prcek větší, musíme se tam zajet podívat <3

    OdpovědětVymazat
  12. Woah, úžasné fotky! Taky doufám, že se tam někdy v budoucnu budu moct podívat, HP je srdcovka♥ Věřím, že to byl fakt neskutečný zážitek :)

    Lucy Villain
    http://lucy-villain.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti mockrát ♥ rozhodně tohle místo stojí za vidění obzvlášt pro HP fanoušky je to nutnost. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥