AUGUST- FAVORITES ♥

září 08, 2019

Krásnou neděli všem :)

V první řadě, bych vám všem chtěla moc a moc poděkovat. Vůbec jsem nečekala takovou odezvu, potom co jsem blog znovu spustila. Jsem moc ráda, že se blog i nadále líbí a jste naprosto zlatí, protože mě podporujete v jeho dalším psaní a pokračování. ♥

Dále jsem delší dobu pracovala na novém designu blogu, jak jste si všichni jistě všimli, tak snad se bude líbit přinejmenším tak jako to předešlé. :) 

A v neposlední řadě bych opět ráda zavedla pravidelnou rubriku, která se vám na blogu hodně líbila a tou jsou oblíbenci. Tentokrát budou za srpen a máte se na co těšit.

 ...A takhle vznikají ty krásné fotky 😜❤#radujsezmalickosti #redhead #instadaily #montains #rocks #portrait_photography #portraitphotography #igerscz #runngirl #runner  #instalife #fitgirl #happyme #naturelovers #healthylifestyle #sky #lake #forest #nature #fitnessmaniac #fitfam #fitspiration #fitnessmaniac #traveler #czechfitnesspeople #photooftheday #flexibledieting #czechgirl #czechrepublic #behealthy #instadaily #czechblogger


MÍSTO

Ráj na zemi ⛱️🏝️💕#radujsezmalickosti #redhead #instadaily #montains #rocks #vyhledy #view #sungoesdown #traveler #friends #igerscz #summervibes #rocks #portrait_photography #summertime #likeforlikes #samsunga40 #instalife #fitgirl #happyme #naturelovers #healthylifestyle #sky #nature #traveler #czechfitnesspeople #photooftheday #zrzka #czechgirl #czechrepublic #behealthy #instadaily #czechbloggerMíst, které jsem navštivila bylo za poslední dobu více, ale kdybych si měla vybrat jen jedno, bylo to jednoznačně jezero Milada. Abych byla upřímná, do tohohle léta jsem ho nenavštivila i když to k němu mám od místa, kde bydlím fakt kousek. Teprve až tohle léto jsem na Miladu vyrazila s kámoškou a bylo tam naprosto krásně a ty západy slunce. ♥ Určitě jsme ji nenavštivili  naposled. 










FILM


Výsledek obrázku pro pres prstyV této kolonce mám hned dva adepty. Prvním je zaručeně film Přes Prsty, o dvou volejbalistkách, v hlavní roli s Petrou Hřebíčkovou. Byly jsme na něm nedávno v kině a naprosto mě dostal. Lepší komedii ze života jsem dlouho neviděla, u ní se rozhodně nudit nebudete. Určitě doporučuju :)












Výsledek obrázku pro after polibekA jako druhý je film After. Samotný snímek je od začátku hodně napínavý a až do úplného konce vás nenechá napětím vydechnout. Hlavní postavy se mi v rolích hodně líbily a songy z filmu jsou naprosto boží :D ♥ Kdo tedy ještě neviděl, určitě to napravte, film za to fakt stojí. :) 




JÍDLO

Tady je adept jasný a tím se stáva burgr s kousky hovězího masa z FOOD Festivalu na Náplavce v Praze. ♥ Lepší burgr jsem opravdu dlouho nejedla a navíc kluci ho připravovali přímo před námi v pojízdných stáncích. Mega zážitek! :)
 

SONG

Hned jsou tu dvě písničky, jedna z filmu PŘES PRSTY, která mi zněla v hlavě snad celý den po příchodu z kina a je hodně chytlavá :D


Jako další je písnička Worst of you od zpěvačky Maisie Peters- naprosto dokonalej hlas a skladba. :)
 

Věřím, že se vám oblíbenci za měsíc srpen libíli. :) Viděli jste už nový film Přes Prsty ? Co na něj říkáte? Případně jaké máte vy oblíbence za srpen, kteří se tu neobjevili? :) Podělte se semnou do komentářů. 

Jestli máte jakýkoliv dotaz, tak mi napište do komentářů, či na facebook a já se budu snažit vám odpověd co nejdřív. A pokud nechcete propásnout i další článek, dejte like na mé FB stránce.

S láskou,
Maky ♥

Kde mě najít?


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

Děkuji za každý komentář. ♥