FUTURE PLANS ♥

července 24, 2017

Červen opravdu neskutečně rychle utekl a už se těším na další měsíc, kdy toho stihnu snad o poznání více. Poslední měsíc, jsem toho opravdu moc nestíhala, ale to se ted už zlepší. Navíc, do života mi vstoupil jeden opravdu skvělý člověk, který pro mě moc znamená, zažila jsem spoustu zážitků, které jistě další měsíc obohatím o další a také mám jeden větší plán na září.


Mým velkým snem kromě toho podívat se na delší dobu opět do Prahy, což se mi mimochodem podařilo minulý rok :D je cestovat. Nejvíce bych chtěla navštivit Anglii, přesněji Londýn.  Tohle místo mě vážně fascinuje a já jsem opravdu ráda, že se mi to v září vyplní. Vždycky jsem tam chtěla jet a nakonec v září tam opravdu s přítelem pojedeme. ♥ I když je to jen na týden, pro nás oba to bude nezapomenutelný zážitek.  :)

V plánu máme  navštivit muzeum Harryho Pottera (takže něco pro fanoušky HP :D ) a Muzeum voskových figurín- Madame Tussaude. Nesmíme zapomenout na památky a zajít do místní restaurace ochutnat jejich delikatesy. Už se moc těším, jelikož tímto se mi splní dlouhodobý sen. ♥


Rozhodně vás tedy neochudím o podrobnější článek, který sepíši, až se tam podívám, už se fakt moc těším. ♥

A co vy a vaše plány na léto či září? :)

S láskou,
Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Tak na takový článek se moc těším, užij si to pořádně! :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. V Londýně jsem sice byla třikrát, ale ateliéry HP jsem bohužel nikdy neměla příležitost navštívit. Ach, tak strašně ti závidím... doufám, že sepíšeš článek a zásobuješ nás pořádně fotkami! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se neboj, to bude článek asi přes tři stránky :D Taky se tam moc těším. ♥

      Vymazat
  3. Tak to si to tam užijte :) Shodou náhod se do Londýna taky chystám, už příští týden. To muzeum HP vám závidím - na to já nebudu mít dost času, tak možná někdy jindy, já se chystám navštívit Tate Modern a Camden Town.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) Tak to jsou taky moc pěkná místa, tak třeba se poštěstí přístě.

      Vymazat
  4. Ani nevíš, jak ti závidím! ♥ Užijte si to tam, a hlavně, ať se vám tam nic nestane :).

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥