RECIPE: 2 RECEPTY Z BOŽSKÉ CUKETY ♥

srpna 07, 2017

Dnešním dnem jsem si pro vás připravila rovnou dva recepty. Jelikož jsme od dědy dostali opravdu velkou zásobu cuket z jeho zahrádky, rozhodla jsem se, z nich něco udělat. Napadli mě rovnou dvě varianty. Tak se do nich pustíme, co říkate? Recepty jsou jak rychlé, tak opravdu dobré. ♥



1) CUKETOVÉ PLÁTKY

INGREDIENCE:

půlka větší cukety
pepř
sůl
olivový olej
citron
česnek

POSTUP:
Půlku cukety si omyjeme a nakrájíme na tenší plátky, které obalíme v olivovém oleji a dochutíme pepřem, solí, citronem a česnekem. Dáme péct do trouby na 180 stupňu cca 15-20 min, či smažíme na mírném ohni po dobu 10 minut. Cukety musí byt zlatavé, tak poznáme, že jsou hotové. :)


2) CUKETOVÉ ŘÍZEČKY

INGREDIENCE:
půlka větší cukety
pepř
sůl
mléko
vajíčko
hladká mouka
olivový olej


POSTUP:
Půlku cukety si omyjeme a nakrájíme na tenší plátky. Ty dochutíme solí a špetkou pepře. Obalíme v trojobalu (smícháme mléko + mouku + vejce a obalíme i ve strouhance). Pokud řízečky, chcete více křupavé obalíme 2x. Já obalovala pouze jednou. Dáme péct na olivovém oleji, až nám zezlátnout, cca 5-10 min, a můžeme podávat. Dobrou chuť. ♥

Věřím, že vám dnešní recepty udělaly radost a taky je brzy vyzkoušíte. A co vy, máte rádi cuketu připadně jak si ji upravujete? Ráda se inspiruji dál. ♥

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Nedávno jsem si zkoušela dělat cuketové chipsy. Bylo to na způsob tvých cuketových plátů, jenom byly opravdu hodně tenké.
    Cuketu mám celkově ráda, i když na můj vkus je trošku moc mokrá :D Nevím úplně, jak to popsat... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥