RECIPE: CEREÁLNÍ LISTOVÉ TĚSTO S ČOKOLÁDOU UVNITŘ ♥

března 05, 2018

Krásný den všem :)


Dnes jsem si pro vás připravila jeden jednodušší recept, který není nijak náročný na čas, ani na přípravu a navíc je to jeho zdravější varianta. Chutná naprosto božsky a troufám si říct, že si ho zamilujete hned po prvním soustu ♥ Tak se do něj pustíme, co říkáte. :) 

INGREDIENCE:
cereální listové těsto
jednu celou čokoládu (vysokoprocentní)
vejce na potření

POSTUP: 
Nejdříve koupené celé těsto roztáhneme na pekáč, do jeho středu poklademe čokoládu.

Kraje nakrajíme zoubkovaným nožem nebo ozdobným radýlkem na pásky, aby směřovaly od čokolády směrem ven. Krájíme tak, abychom mohli pásky překládat jeden přes druhý. Od vrchu zapletáme jakoby cop o dvou pramenech, a na koncích zabalíme viz na obrázku.

Vrch potřeme rozšlehaným vajíčkem a dáme zapéct do trouby na 180-200 stupňů dozlatova cca 20-30 minut. 


Věřím, že se vám dnešní recept líbil a brzy ho taky vyzkoušíte. 

S láskou,
Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Přesně tohle mi vždy peče babička, listové těsto je prostě top !!!! :D

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to naprosto skvěle a jednoduše! Ani jsem nevěděla, že cereální listové těsto existuje :D Znám jen jeho klasickou verzi a ta příliš dietní není, takže díky za info :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Taky jsem se o něm dozvěděla teprve nedávno, ale d té doby jiné nepoužívám.

      Vymazat
  3. Z cereálního listového těsta jsem dělala zdravé šneky na oslavu :) Věřím, že naplněný hořkou čokoládou musí být luxusní!!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé zapečení šnečci, tak ty mám taky hodně ráda :) Bylo to fakt skvělý. ♥

      Vymazat
  4. Centrální listovy těsto slyším poprvé ale je to vlastně docela logicky proč ne ze jo. Podivam se po něm u nás 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥