RECIPE: ZAPEČENÁ CELOZRNNÁ TORTILLA SE SÝREM ♥

března 11, 2018

Krásný den všem :) 

Na tenhle recept mě z části přivedla dlouholetá kamarádka, jelikož jsme obě hledaly něco rychlého, zdravějšího a chutného na oběd do práce či školy. Všichni jistě znáte zapékané tousty se salámem, sýrem a kečupem, ale tortilly teda mě osobně opravdu zapéct nenapadly. :D Od toho jsou tady také přátele, aby vám dodali i inspiraci. Tak mi jednoho dne kámarádka řekla, hele a co takhle zapéct samotnou tortillu, zkoušela si to? A já ji odpověděla, no proč ne. :) Zkusily jsme to a bylo to opravdu moc dobré, proto se o tento mini recept s vámi chci také podělit. 

INGREDIENCE:
 celozrnná tortilla
sýr 30%
šunka či kuřecí maso
ketčup se stévii

POSTUP:
Vezmeme si tortillu, tu naplníme vším co máme rádi a dáme zapéct do toustovače jako toust. Nenecháváme ji tam dlouho, jinak by se nám mohla připéct, idelní doba je cca 50 vteřin dokud není dozlatova.   Po uplynutí doby můžeme podávat, dobrou chuť. ♥



Věřím, že vám dnešní recept přijde též vhod a brzy ho vyzkoušíte.

Ps: Díky moc Bláňo. ♥ 

Pro více inspirace a fotek mě nezapomeňte sledovat na  instagramu

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Skvělý, tortillu miluju a tohle je super jednoduchý :)

    DL ♥

    OdpovědětVymazat
  2. No tak přesně tohle si dělám k obědu, když jsem mimo domov. Je to rychlé a dobré! :) Většinou si tortillu zapékám jen s masem a sýrem, někdy k tomu dosypu nějaké bylinky, třeba oregáno nebo provensálské koření... pochopitelně, že tortilla je dobrá sama o sobě, ale v té zapečené verzi to je vyloženě nebe v hubě! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaam:D. Taky by mě nenapadlo zapéct tortilly, ale je to skvělý nápad:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. No ja teda syr úrpimne nemusím ale zapečená tortilla môže byť skvelá :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutnalo to fakt výborně, určitě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  5. Mňam mňam mňam... Mám pocit, že tady ani jinak nekomentuji :D Každopádně určitě vyzkouším domací verzi.... Občasi si tuto dobrotu dávám v mexické restauraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to moc těší, že se ti recepty líbí :) Je opravdu jednoduchá a hlavně rychlá, zrovna dneska jsem si ji dala zase a fakt skvělý. :)

      Vymazat
  6. Mňaam, to vypadá skvěle! Tortilly miluju, tak asi vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  7. Výborná rychlovka :) tortily miluju...

    OdpovědětVymazat
  8. Na podobný způsob dělám burrito a ten rozteklý sýr je na tom prostě nejlepší, mňam! Hned bych si tortily dala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ten sýr je uplně boží ♥ Burito taky mám v plánu brzo vyzkoušet :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥