FOOD INSPIRATION - JUNE ♥

června 13, 2016

Krásné ráno všem! 

Tenhle článek sepisuji, hlavně proto, abych Vám mohla předat a přiblížit své dojmy a třeba i inspiraci z červnových nákupů. Rozhodla jsem se tedy pro Vás sepsat pár nových úlovků z fitness oblasti (tento měsíc převážně jídla), co se mi podařilo za tenhle měsíc ulovit. :) 

Budu se to tady snažit nějak rozdělit, aby se Vám to tu mohlo přehledně číst :) Je to první článek na tohle téma tak snad mě neukamenujete :D 


ÚLOVKY ZA ČERVEN

1. Dark Cocoa Cream


Tak na tohohle krasavce, jsem narazila náhodou při nákupech s mamkou. Když jsem tenhle tmavý krém, co připomíná i celkem nutellu uviděla, řekla jsem si, to mě určitě nepřekvapí bude to chutnat jako většina čokolády. Světě div se, ale stalo se. Když tohle ochutnáte nebudete chtít nic jiného. A ta cena byla taky moc příjemná :) cca za 40 Kč 200 g. Já jsem s ní tedy byla spokojená :) 

2. Fitness tyčinky od NESTLE

 K těm nemám co vytknout, prostě srdcovky, které každý zná nebo o nich alespon někdy slyšel :) 


3. Řecký bílý jogurt 

Jelikož jsem ho měla jen párkrát i tak na mě udělal moc dobrý dojem :) Je velmi lehký a když si do něj dáte nějaké to ovoce, například jako já borůvky, chutná ještě lépe :) Však vyzkoušejte sami :) 

4. Losos

Je vážně báječnou pochoutkou a navíc i cenově dostupný. Měla jsem možnost, ho ochutnat zatím jen párkrát, ale kdybych mohla jím ho snad pořád :D A garantuji Vám, až ho jednou zkusíte, budete to mít stejně jako já :) Je opravdu moc dobrý a když si k němu upečete třeba pečené brambory z trouby tak ho tím povýšíte o level výš :) 




Tak to je asi tak všechno, co bych Vám chtěla ukázat z mých červnových nákupů :) Tímto bych chtěla zakončit dnešní food úlovky a můžete se na ni těšit i další měsíc :) Věřím, že každý z Vás si tady najde, to co mu přinese jen radost a je k jeho srdci blízko.  :) 

S láskou Maky ♥
Love morning like this ♥

  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. S lososem to mám naprosto stejně! :) Můžu se zeptat, kde jsi koupila tu čokoládovou pomazánku? :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Ocenila bych u toho čokoládového krému značku nebo kde si ho koupila, vypadá moc dobře. Zbytek znám :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je od značky EXQUISIT a koupila jsem ho v Kauflandu, bude to tak dva týdny zpátky :) ale jestli budeš mít štěstí tak tam na něj určitě ještě narazíš :)

      Vymazat
  3. Ten řecký jogurt taky jim,je strašně dobrý s ovocem třeba k snidani^^:D
    Az zavítám do kauflandu a vzpomenu si tak se po ní určitě kouknu :) díky za tip.)
    -essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej :D a za málo, rádo se stalo :) a určitě nebudeš litovat :D

      Vymazat
  4. Ahojky, máš fakt pěkný blog, rada se na něj budu vracet :) Klára ze Světu plný kávových zrnek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moc děkuju :) jsem ráda, že se ti tu líbí :) taky más moc hezký blog ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥