RECIPE: HEALTHY BEAR PANCAKE WITH LOVE

června 09, 2016

Krásný den všem! 


Dneska u nás probíhají velké přípravy, jelikož mamka zítra slaví narozeniny. :) Připravila jsem si proto pro ní, než dorazí z práce, jako před překvápko, tyhle roztomilé lívanečky, ale né tak ledajaké :D Jsou to zdravé lívance z pohankové mouky a mají tvar hlav medvídků :D Vím, trochu netypické, ale tak co :) Svůj účel splnily, měla z nich obrovskou radost a hned chtěla vědět recept :D A když měly takový úspěch, řekla jsem si, že se s Vámi o něj podělím taky :) Tak tady je :)

Na zhruba 7-8 lívanečků ♥



Potřebujeme: 

60 g pohankové mouky
120 g bílého jogurtu
2 vajíčka
1 lžička prášku do pečiva
1 lžička chia semínek (nemusí být)
malé množství mléka
něco na doslazení (med, sirup..) 

Postup:

Všechny ingredience smícháme dohromady a pořádně je zamícháme, než nám vznikne husté těsto (nesmíte ho mít moc tekuté, aby Vám při pečení neutíkalo do stran ). Poté si rozehřejeme pánev, dáme na ní buď kokosový olej či jiný, co zrovna máte po ruce.
Když je pánev pořádně rozpálená, dáme na ni těsto (v menším množství je lepší) a snažíme se o tvar kulatých lívanců. Nezalekněte se, když vám to ze začátku třeba tolik nepůjde, jen to chce trochu cviku :) Pečeme z obou stran. A je hotovo.

Na lívanečky, poté co vychladnou jsem přidala bílý jogurt a borůvky :) Nechte si chutnat! :) 


S láskou Maky ♥




  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. Tak pohanková mouka koupena, zítra nebo pozítří budu zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem je dneska zkusila k snídani, dala jsem si na ně kukuřičný sirup a taky borůvky(ty jsem trochu osladila datlovym sirupem), a taky borůvky, a moc dobrý :) děkuju za recept. Těšim se až zkusim další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že chutnalo. ♥ a za málo :) ♥

      Vymazat
    2. Posílala jsem fotku kamarádce, tak se hned ptala na recept. Je hodně na zdravé stravování a tak :)

      Vymazat
  3. Tento recept jsem zatím nezkoušela :) A nevypadá vůbec špatně. Vyzkouším! Děkuji za recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo :) určitě vyzkoušej, jsou fakt výborné :)

      Vymazat
  4. Já ty tvoje recepty zbožňuju! :) Přiznám se, že jsem teda ještě podle nich nic ukuchtit nezkoušela, ale brzy budu muset :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ty jsi tak hodná. :) Děkuju Ti za moc milý komentář :) ♥

      Vymazat
  5. Lievančeky sú super! Takéto si robím hlavne ako obed do roboty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥