RECIPE: POHANKOVÉ MINI PIZZY

června 23, 2016


Krásný čtvrtek všem! :) 


Jelikož pizzu odjakživa miluji a řekla bych, že rozhodně nejsem jediná, jen není tak úplně zdravá, (co si budeme povídat), tak jsem si řekla, proč si ji nedopřát jednou taky ve zdravější variantě. 
Brouzdala jsem různě po netu a hledala ten správný recept, našla jsem jich opravdu spoustu, a rozhodla jsem se tedy pro Vás sepsat takový mišmaš recept ze všech, ten co jsem zrovna dneska zkusila :) A musím říct, že se moc povedly a chutnaly fakt báječně. A i přesto, že jsem jich udělala tolik stačily mi bohatě 3 k obědu :D 

Na 7-8 mini pizz potřebujeme: 

 100 g pohankové mouky
  3 bílky
 menší množství vody 
Navrch:  rajčata, šunku, sýr... prostě to co máte rádi. :)
menší tip: zkuste přidat i hrstku chia semínek, pizzy budou ještě chutnější :) 



Nejdříve smícháme mouku s bílky a vodou a rozehřejeme si troubu na 200°C. Na pečící papír si uděláme z těsta malé placičky a dáme je péct do trouby na zhruba 12-15 min. Po vyndání z trouby placičky natřeme kečupem a navrch dáme zbývající ingredience. Pizzy dáme zpátky do trouby na zhruba cca 15-20 minut a pečeme na 170°C. A máme hotovo. Dobrou chut! :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Mnam mnam uz se tesim az si je udelam :) ale pouziju obyc mouku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to pěkně <3 Určitě to zkusím :3

    OdpovědětVymazat
  3. Aaach! ♥ Ani nevíš, jak moc velké chutě mi teď děláš! :D Já miluju pizzu, občas si doma děláme i takové ty „pizza šnečky“ a zrovna dneska jsem byla v pokušení si pizzu objednat (shodou okolností u nás mají pizzařství naši příbuzní :D) - ale nevyšlo mi to. Tak až se zítra dostanu domů po dlouhém a nepříjemném dni, určitě ten recept vyzkouším - vypadá to vážně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vím :D určitě ho zkus. :D a jsem vážně zvědavá na výsledek a jak ti bude chutnat. :) děkuji za moc milý komentář. :) ♥

      Vymazat
  4. Tak ty vypadají naprosto luxusně, hned bych ochutnala z počítače kdyby to šlo :-)
    Soutěž o balíček kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. No teda.. ty vypadají tak roztomile ♥ Přiznám se, že takovéhle mini pizzy jsem ještě nikde neviděla :O Určitě stojí za vyzkoušení )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc ♥ jsi fakt milá. :) rozhodně vyzkoušej, jsou boží. :D ♥

      Vymazat
  6. To vyskúšam ako skvelú alternatívu na mini obed na VŠ :) ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥