MY BEAUTIFUL DAY

června 10, 2016

Krásný pátek všem :)

Dneska bylo přímo překrásně. Rozhodla jsem se tedy, poté co jsem přišla z práce, dopřát si cvičení s Jillian Michaels- 30 day shred - 3 level.
Poté co jsem se naprosto zřídila, jsem jela na chvilku na návštěvu za dědou, jelikož tam je to pravé místo na odpočinek. Kdyby jste jen viděli, jak tam má krásně zelenou a přímo kouzelnou zahradu. Ani by se Vám odtamtud nechtělo pryč :D Tak tam jsem si dobila patřičně baterky a pak šla s kamarádem udělat pár pěkných fotek na zahradu za dědy domem. Tady jsou naše výtvory :) a doufám, že jste si i Vy dnešek pořádně užili :) 



PS. Během pár dnů se můžete těšit na recept na jeden parádní zdravý dortík :) 
Dobrou noc :* Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za každý komentář. ♥