TOP 8 TV SHOWS TO WATCH - LIST ♥

června 14, 2016


Krásný večer všem :)


Jestli jsem to již dříve nezmínila, tak to zmíním ted. :D Jsem velkým milovníkem jak zdravého životního stylu tak i seriálů :D A to myslím tak, že jsem jimi přímo posedlá :D Proto jsem pro Vás udělala seznam těch nejvíc TOP seriálu, aby jste případně měli z čeho vybírat, když budete mít chvilku volna. Nezahrnu sem Upíří deníky ani The Originals (i když jsou také mé oblíbené), jelikož si myslím, že je tady většina zná a já jsem Vám chtěla ukázat spíš i ty méně známější :) Tak se na ně pojdme podívat :) A že jich není málo. :)  

ONE TREE HILL
Tenhle seriál je pro mě srdcovka. At už milostný trojuhelník mezi Peyton, Lukasem a Brooke, či samotné spletité osudy postav a nečekená zvraty. Zaručuji Vám, že tenhle seriál Vás vtáhne naprosto do děje a nebudete se moct od něj skoro odtrhnout tak jako já :D Už dlouho jsem neviděla tak dobře propracovaný seriál s mnoha epizodami. :) Rozhodně doporučuji. 



GOSSIP GIRL
Příběh o zbohatlících, který ukazuje, že nejen obyčejní lidé zažívají spoustu problémů. Hlavní postavy, které hrají herečky jako je Blake Lively či Leighton Meester rozhodně stojí za to vidět :) A to nemluvím o těch napínavých scénách každou epizodu. Tohle Vás bude bavit, zaručuji. :) 



GILMORE GIRLS
 Kdo by neznal příběh děvčat, Rory a její stylové mamky Lorelai :) Co si pamatuji, já tenhle seriál zkoukla naposledy před rokem a mnohokrát jsem se u něj nasmála. Takže na zlepšení nálady je určitě ideální volbou :) 




JANE THE VIRGIN
Hodně zábavný seriál :D V hlavní roli je dívka Jane, která je náhodně uměle oplodněna (vím zní to už ted zvláštně :D) a s tím je spojena řada vtipných scén :) Nuda u tohohle seriálu opravdu nehrozí, pořád se tam něco děje a mnohokrát Vás tenhle seriál dokáže překvapit :) 



ONCE UPON A TIME
 Bylo, nebylo... a tímto příběh začiná. Dostanete se do pohádkové země, kde zažijete spoustu dobrodružství s hlavními hrdiny. Emma hlavní hrdinka se pokusí zachránit pohádkové město, na které uvrhla zlá čarodějnice zlou kletbu... Jako námět hodně zajímavé a tenhle příběh určitě není jen pro děti, bude bavit i dospělé :) Jen se podívejte sami :) 



PRETTY LITTLE LIARS
 Děj je o pěti dívkách (kamárádkách), které jsou na večírku. Ráno však zjištují, že jedna z nich prostě zmizela..Dívky od té doby postihuje řada neštastných náhod a jednou z nich je všemi nenávistná -A, která jim nedá nikdy pokoj, a dokonce jim jde i někdy o život.. Hodně dobře zpracované a rozhodně stojí za to vidět. :)



DEVIOUS MAIDS
Tenhle seriál je ve stejném duchu jako Zoufalé manželky, takže pokud Vás tenkrát bavili, rozhodně tímto seriálem nešlápnete vedle. 


YOUNGER
 Tak tenhle seriál taky nemá chybu. Takhle příjemný příběh, budete jen těžko hledat. Zaručeně Vás pobaví a nudit se taky nebudete. Spolu s hlavními představitelkami jako jsou Sutton Foster či Hilary Duff, nuda rozhodně nebude :) 



Tak to je pro dnešek vše. Existuje určitě i další spousta skvělých seriálů, já jsem vybrala ty top co by Vás mohli zajímat a co jsou mému srdci nejblíž. :) Ale pokud máte ještě nějaké svoje oblíbence, budu moc ráda, když se o ně se mnou podělíte do komentářů. :) 

S láskou Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Gilmorky jsou moje droga! A Once upon a time taky sleduju (s poslední sérií jsem trošku pozadu). Za mě ještě můžu doporučit Mad men - jeden z nejlepších seriálů, které jsem, kdy viděla. Potom taky House of cards nebo Chirurgové - ty jsou stále super, přestože už od teď na podzim poběží 12. série. A kdyby jsi chtěla něco retro, tak vzpomeň na Báječná léta s Kevinem a Winnie ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje stejně tak :D. Taky jsem z Once upon a time pár dílů, ještě nestihla dokoukat, ale mám v plánu to dohnat. :) jee děkuju Ti moc za tipy, určo se po nich zkusím podívát. :)

      Vymazat
  2. Jooo, Gilmorky jsou taky moje srdcová záležitost :) Once upon a time také sleduji :) A zaujaly mě Devious maids. Mrknu na to, až nebudu mít co sledovat :) :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥